زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

ارباب صدای قدمت می آید

جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۴ ب.ظ

عجیییب محرم ها دلم میخواد پسر باشم!

  • . زیزیگلو

ashura

imam hussain

نظرات  (۴)

عجیب محرم ها دلم میخواد حرم باشم :(
پاسخ:
من سعادت ندارم ... عین هر سال... نمیدونم چه حکمتیه که امام حسین به ما نزدیک تر از مشهده ولی ...
  • ɐɹɐɓol •_•
  • چرا؟!
    پاسخ:
    توی محرم پسرا نقششون توی عزاداریا پررنگ تره
  • زینـب خــآنم
  • آرهــــ واقعـــآ
    پاسخ:
    هوم...

    منم از همون بچگی  تا الان

    دوس داشتم تو  محرم پسر بودم و زنجیر میزدم :((

    هعی :(

    قربون حسین برم ...

    پاسخ:
    هی...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی