زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

عوض کنید صدای پیامتونو!

پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۰۶ ب.ظ
حس بدم:
خوب نیست که ازین چن نفر توی اتوبوس چنتاییشون صدای smsشون شبیه منه!

حس خوب:
آدم احساس صمیمیت میکنه اینجوری!
احساس میکنه غریب نیست!
هرچند که نمیدونم کیان و نمیبینمشون
  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

  • مسعود بازرگان
  • جالبه !!!!
    پاسخ:
    خیلی!
    فک کن چنتا با یک صدای پیام!
    به اونا که پیام میدن،هی من نگا به صفحه ی خاموش گوشیم میکنم :)
  • مهندس بهشت
  • والا مردم چقدر بی شعور شدن
    پاسخ:
    در این حد ینی :))
    ضدحالیست برای اونایی که شیرجه میرن رو گوشی;-)
    پاسخ:
    الان این تیکه بود؟!
    الان به من تیکه انداختین؟
    من میدونم..الان شما به من تیکه انداختین!!
    دقیقا:)
    پاسخ:
    الان من معتاد گوشی ام و با گوشی مامانم میام نت...!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی