زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

اینا دور و بر من آفتابی نشن!

دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۲۴ ب.ظ
همان قدر از مردهای خاله زنکی بدم می آید که از دخترهایی که مسواک نمیزنند!
  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

:-)
پاسخ:
× + _ *  /
:)))
کی انقدر با دندون مسواک نزده منزجرت کرده آخه؟!
پاسخ:
آخ... نگو،نگو...!!!
  • مهندس بهشت
  • یعنی من حالم بهم میخوره
    این یه هفته که نتونستم بابت جراحی مسواک بزنم انگار منو گذاشتن تو قبر بوخودا
    پاسخ:
    وااای مسواکم افتاد رو زمین روبه روی حمام خوابگاه تو قم
    یه روز مسواک نزدم حس بدی داشتم،غذا بهم نمی یچسبید!
    یعنی درست مثل وقتایی بود که دستمو نشستم و دارم غذا میخورم و بهم نمی چسبه!
    اییییییییییییییییش
    مگه دندوناتو مسواک میزنی؟؟

    خخخخخخخخ
    پاسخ:
    مسواک چیست؟؟!  با ذکر مثال!!
  • محمد حسین
  • از مردهایی که مسواک نمی زنن چی ؟مثل من ؟
    پاسخ:
    نه من عاشق مردایی ام که مسواک نمیزنن :|
    من مسواک زدما:)))خاله زنکی هم نیستم...
    پسندیده شد؟ خهخخ
    پاسخ:
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی