زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

لعنت به دورى

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۱۳ ب.ظ
استادگفت شنىدم شهرتون زلزله اومده،خبر دارى از خونواده ت?
من:کى زلزله اومده?
استاد:دىشب
زنگ زدم خونه چن بار,کسى برنداشت
زنگ زدم خواهرم گفتم از مامان بابا خبردارى?گفت نه منم زنگىدم برنداشتن
زنگىدم گوشىاشون برداشتن

+و من ماندم و اشکهایى که تمامى نداشت...
  • . زیزیگلو

نظرات  (۱)

الهی حالا حالت خوبه همه خوبن ؟
پاسخ:
خوبم...خوبی تو عشقم؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی