زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

چکش قرمزه هستش!

پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۵۸ ب.ظ
وقتی سوار اتوبوس میشم،اولین چیزی که دنبالش میگردم تا از وجودش مطمئن بشم،اون "چکش قرمزه" س که میشه باهاش شیشه ها رو شکوند!
  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

  • مهندس بهشت
  • خخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    حالا تو بخند  ولی من جدی میگم :))
  • آقای میم عین
  • !!?Really
    پاسخ:
    yes of course!!
  • آقای میم عین
  • عنوان هم عوض کنید.
    "ش" یادت رفته بذارید به جاش"سین" گذاشتید!
    پاسخ:
    یکی از بدی های پست پیامکی همینه!
    مرسی...درست شد :)
  • تیـمای بلا ..
  • اخ دقیقا دقیقا گل گفتی تازه منم میخواستم این قضیه رو پست کند امون نمیدی که شوما :))
    پاسخ:
    پس تو هم فکرشو کردی تا حالا :)
    من وقتی اون چکش می بینم توی اتوبوس به فکر حادثه ای هستم که خدایی نکرده رخ میده و اون چکش به هیچ کار ما نیاد!
    یعنی جوری مصدوم بشیم توی اتوبوسی که چپ کرده که اصلا و ابدا نتونیم دستمون به اون چکش برسونیم و باهاش شیشه بشکنیم.
    چون فکر کنم توی شرایطی که نیاز به اون چکش بشه یا از جاش دراومده پَرت شده یه طرفی توی اتوبوس یا تمام شیشه ها خورد شدن و نیازی به اون نیست برا بیرون رفتن :|
    پاسخ:
    من هی میخوام پاسم برم بگیرمش دستم که پیش خودم باشه واسه یه حادثه ی احتمالی، هی روم نمیشه جلوی جمعیت!
    انقدرم محکم بستنش که جدا نمیشه  :|
    خهخخ.
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی