زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

دو راهی

پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۸ ق.ظ

وبلاگ نویسا وقتی توی دنیای واقعی تنها میشن، وقتی کسی نیست باهاش حرف بزنن، حرفاشونو پست میکنن...اگه بی پروا باشن یا براشون مهم نباشه کسی میشناسشون یا نه میان کامل مینویسن...اگر نه به همون کلید واژه یا نوشتن یه جمله که فقط خودشون میفهمن یعنی چی، بسنده میکنن.


سر یه دوراهی مزخرف گیر کردم... نمیدونم برم یا نه

این هفته کلاسامون تشکیل نشد...استادمون که تاکید کرد حتما این هفته بریم دانشگاه، زده رفته. 

حالا فقط میمونه 4شنبه و 5شنبه ی هفته ی بعد که با یه استاد دیگه کلاسمون آیا تشکیل بشه آیا نشه... نمیدونم برم خونه یا بمونم...

از یه طرف این همه راه اومدم حیفه برم و غیبت بخورم... از یه طرف اگر برم میتونم تا بعد از تاسوعا عاشورا کلی خونه باشم....

کاش دوتا بودم با اون یکی خودم مشکرت میکردم!

نظرات  (۷)

من میرم گور بابای غیبت

امضا: کسی که از ابتدایی تا فارغ التحصیلی چارتا دونه غیبتم نداشت
پاسخ:
تحریکم کردی که برم...!
ممنونم ازت :))
  • زینـب خــآنم
  • بنظر من دهه اول محرمه ، برو حیفه
    پاسخ:
    آقا .... گفتی حیف یاد یه چیزی افتادم... دیشب خواهرم زنگ زد گفت یه مراسم بوده توی فلان پارک بزرگ... کلی بسیجی و تانگ و تفنگ و چیز میز و اینا اوردن و برنامه ی خیلی باحالی داشتن و مامان هی میگفته جای مهسا خالی! :دی
    سخته! من بودم می‌موندم... چی بگم والا :|
    پاسخ:
    من میرم... هرچه بادا باد... 
  • مستر نیمــا
  • حالا انگار خونه چه خبره
    تازه اومدیاااا
    خونه چند روز بسه:دی
    پاسخ:
    کی غذا بپزه؟!
    حوصله م نمیشه برم دانشگاه غذا بگیرم :دی
    آب و هوای شیراز عجیب سریع تاثیر خودشو میذاره!
    درنگ نکن
    همین امروز برو ترمینال و برگرد خونتون!


    از طرفی هفته های اول زیاد مهم نیست درسا...

    و از طرف دیگه شور حال محرم توی دزفول ارزشش رو داره که حتی دو هفته تمام کلاس ها رو آدم بپیچونه
    پاسخ:
    دو دل بودم برم یا بمونم اینجا...که یه بارم محرم اینجا رو ببینم... که یا برم فسا یا برم شاهچراغ... 
  • مترسک ‌‌
  • وقتی می‌شه نرفت، چرا می‌خواهی بری؟ :))
    مترسک هستم معروف به نفس اماره D:
    پاسخ:
    یا ایها النفس المطنئنه، ارجعی الی ربک راضیه مرضیه 
    :|
    پس نتیجه میگیریم اون نفس اماره ای که توی وجود هر آدمیه در حقیت مترسکیه که توی وجود هر شخصی وجود داره :|

  • دوست کلاغ سیاه
  • کاش دو تا بودی:))
    پاسخ:
    چرا نشد...اه :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی