زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

ما را همه شب نمی برد خواب

جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ق.ظ

مثلا شب باشد واز سر بیکاری و حوصله نداری و چند قسمتی فیلم شهرزاد دیدن و همه ی اهل خانه خوابیدن و نداشتن هم صحبتی و کتابهایم زیرزمین اند و نصف شب من چجوری بروم پایین کتاب بیاورم و بخوانم و عمرا این موقع بروم، بیدار ماندم تا صبح آن هم ساعت 7/30 یک روز جمعه ی تابستانی بروم سر یخچال و بستنی پریما دبل چاکلتم را بردارم و بیایم توی اتاق بخورمش. ولی شما فکر میکنید از ترس این است که ممکن است اهل خانه بیدار شوند و بستنی من را به غارت ببرند و تصاحب نمایند و از این چیزهایی که خودتان بهتر چشیده اید و زخم خورده اید و اینها...!

لوکیشن: تخت خواهر کوچیکه با آن پتوی صورتی گل گلی اش...

که مثلا شما نمیدانید کولر اتاقم سرویس نشده و مدتی ست در اتاق این ها اقامت گزیده ام... که صبح بهشان گفتم حس میکنم یک فلسطینی هستم... همینقدر در به در و آواره...و به این اتاق پناهنده! اتاقَِ سالها درش زندگی کردم تا چند سال قبل که شد مال این ها و حق آب و گلی درش دارم... اصلا همینجا میمانم... جنگ جنگ تا پیروزی.

نظرات  (۱۵)

قدیم به این ها می گفتیم بستنی مَگنوم!
ازون گرون ها بود.
کیم ساده 100 تومن بود اینا 500 تومن!!
مایه داریدا ماشاءالله :))
پاسخ:
اره یادش بخیر اینا 500یی بود
کیم ساده خیلی قبل ترا 50 تومن بودا
تازه نون هم 10 تا 50 تومن!
من تا 75 تومنش یادم {کیم}
شما دیگه خیلی سنتون بیشتر از من که نون 10 تومنی و کیم 50 تومنی رو یادتون :))

+ البته مزاح می نمایم! چون شما اگه اشتباه نکنم متولد 73 هستید
پاسخ:
شما نونوایی نرفتین که یادتون نمیاد!
+نیمه دوم 72 البته!
جنگ تا جنگ تا پیروزی :))
پاسخ:
دیو چو بیرون رود فرشته دراید و اینا!
من فقط بستنی کیم دوس دارم :)

ولی بعلت زیاده روی در خوردن بستنی در شب های ماه مبارک گلو درد دارم لان
پاسخ:
زیاده روی چیز بدیه :/
چه تبلیغی رفتی واسه‌بستنی:)
اطلاع بده به مسئولین حق الزحمه بگیر:)
پاسخ:
حق الزحمه؟! حق الضمه؟! حق الذمه؟!
+هر شب یه تبلیغ! با ما همراه باشید!
  • محمد حسین
  • بد خوابی خیلی بده ، بعد از سال ها تحقیق درمان بی خوابی شبانه رو پیدا کردم(الان یه ساله مشکل ندارم )
    درمانش اینه که آدم شاغل باشه و مسئولیت گردنش باشه صبح زود ساعت 7 یا 8 حتی یه جا 
    کار داشته باشه (شغلی داشته باشه و تا شب نتونه بخوابه اون موقع با رعایت یه سری پرهیزات غذایی ) 
    شب ها عینهو خرس قطبی خوابش می بره :))

    والا... 
    پاسخ:
    وقتایی که دانشگاه هم میرفتم خواب درستی نداشتم...ولی باز از الان بهتر بود...
    تنها سالی که از خوابیدنم لذت میبرد 4سال پیش بود... 9 شب میخوابیدم...3یا4 صبح پا میشدم... و درس میخوندم...و چقدر به همه چیز میرسیدم

    گوشیت اس فوره؟!

    گاردشو عاشقم:)

    پاسخ:
    اس فایو
    سالی وانه :)
  • محمد حسین
  • دانشگاه و کلاس و اینا فایده نداره ...!!!

    یه کاری که بابتش بهت پول یدن و ازت آن تایم بودن بخوان :دی 

    والا... 
    پاسخ:
    کاری که بابتش بهم پول بدن؟!
    پس یعنی الان الانا باید خوابم بهم ریخته بمونه؟
    خب بگین درست نمیشه دیگه...
  • بلاگر کبیر ^_^
  • زی زی گولو
    زی زی گولو حمایتت میکنیم :)

    اصلا هیهات من الذله ^_^
    پاسخ:
    مرگ بر بلاگفا
    درورود بر بلاگیا
    :|
  • مستر آکولاد
  • :|
    پاسخ:
    واتس هپن مستر آکولاد؟
    یعنی من خراب اون قاب گوشیت شدمo_O
    هی نگاه میکنم میبینم شباهتی به بستنیه نداره! نگو عکس گوشیته :|
    پاسخ:
    :)) 
    بستنی اون چیز قهوه ایه س که نزدیک تره!
  • مستر آکولاد
  • هبچی فقط یه لحظه ابراز همدردی کردم با تو و فلسطین اشغالی :|
    پاسخ:
    امیدوارم به حمایت از ما راهپیمایی روز قدس شرکت کرده بوده باشین!!
    پریما .. کلاسیکش خوش مزه تره :دی

    بی اتاقی خیلی بده خیلی :||
    پاسخ:
    یادم باشه امتحانش کنم :)
  • فاطمه غلامی
  • نوش جان
    ی وقت فکر نکنی ما هم دلمون بخواد :/
    پاسخ:
    نه ازین فکرای بد بد نمیکنم!
  • میـم عیـن
  • پس خیلی اختلاف سنی نداریم
    راست میگید من اصلاً بچه بودم نمی رفتم نونوایی
    پاسخ:
    :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی