زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

خسته بودم...خوابیدم!

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ب.ظ
تا حالا دوبار شده سر کلاس به صورت نشسته خوابم ببره... ولی نشده مستقیما سرمو بزارم روی دسته ی صندلی و بخوابم! ولی خب هرچیزی باید یه روز تجربه بشه!
وسطای کلاس استاد گفت یه لحظه من میرم بیرون و برمیگردم زود... منم سرمو گذاشتم روی دسته ی صندلی و فقط چشمامو بستم...!فقط چشپامو بستما!
با کلی صدا زدنم و هی ذکر اسمم رو گفتن و دوتا انگشت توی کمرم فرو رفتن بیدار شدم و دیدن بله! یک سری اشاراتی شده در جهت بیدار شدن من و نفهمیدن استاد...که عکسشون اتفاق افتاده بود و و من بیدار نشده بودم و استاد فهمیده بود!
سرمو بلند کردم و یه نگاه به استاد انداختم که داشت نگام میکرد... دستمو گرفتم جلوی صورتم که اقدامی باشه در جهت شطرنجی شدن... و از لای دوتا از انگشتام به استاد نگاه میکردم :/
بعد از دو هفته دیروز خوابیدم! و این سه هفته ی بعدی از تمام عمرم سخت تر خواهد گذشت!
+ یه جایی خوندم نوشته بود: التماس دعای شهادت... خیلی خوشم اومد!
++التماس دعای شهادت

متاسفانه گوشیم پر شده و نمیتونم عکس و فیلم و صدا آپلود کنم... ولی یادم بیارین حتما یه چیزایی رو نشونتون بدم... انقدر خوبن... خی لی اصن!

نظرات  (۱۱)

محتاجیم به دعای شهادت ..
پاسخ:
:)
  • چشم به راهم ...
  • از آپشن های ما دانشجو ها خوابیدن با چشم باز هست!!!
    البته بنده شخصا امتحان نکردم ولی میگن خیلی جواب میده...
    پاسخ:
    چشم آدم بازه ولی تمام اجزاش خاموشه! وهیچی هم نمیبینه! من زیاد امتحانش میکنم!
    آخی.. :(  درکت میکنم زی زی جان

    ان شاء الله توی درست و زندگیت موفق باشی
    پاسخ:
    ممنون
  • ماهی سیاه کوچولو
  • به قول یکی از بچه ها اگه سر کلاس جای خوابیدن نیست پس توی خونه هم جای درس خوندن نیست :/
    پاسخ:
    استدلال منطقی درستیه! اصلا همینه!
  • سرباز جامانده
  • بچه های ردیف اول کلاس ما به درجه ای رسیدن که درحال خوابن ولی چشماشون بازه تازه تاییدم میکنن
    پاسخ:
    منم معمولا ردیف اول میشینم! :)) 
    دو هفته نخوابیدید نمیشه همچین چیزی که؟
    تا حالا به خاطر ندارم سر کلاس خوابیده باشم.
    واقعا چه دعای قشنگی
    التماس دعای شهادت:)
    پاسخ:
    شب فقط در حد یکی دو ساعت میخوابیدم!
    آره...خیلی دعای قشنگیه :)
    شطرنجیییی=)))))
    پاسخ:
    والا! روم نمیشد نگاش کنم!
    سلام
    ثبت شده در تاریخ تحصیلم که از دوران دبیرستان می خوابیدم، چه اینکه سرمو بذارم روی میز و چه اینکه دستم رو حائل کنم... :)
    تازه دوران دانشجویی با پرویی ردیف اول می نشستم و این کار رو انجام می دادم. به هر حال آدمیزاد است و خوااااااااااااااااااااب... :)))))))))))))))))

    بخواب، راحت بخواب، بعدا برای همه عادی میشه وحتی سر کلاس بهت نمی خندن. خخخخخخخ
    پاسخ:
    سلام
    شما که سابقه دارین! اصلا شما استادین ما پیشتون درس پس میدیم! :))
  • بلاگر کبیر ^_^
  • وای چقدر باحال بود اون قسمت که خودتو شطرنجی کردی :))

    ایشالا از بی خوابی شهید شی دخترم :))
    خودت خواستی ^_^
    پاسخ:
    یعنی دعات منو کشت! :))
  • زینـب خــآنم
  • من اصن خواب سرکلاس کوفـــتم میشهـ ، نــمیتونم نشسته بخوابم ، سر ُ گردن ُ تمام استخونای بدنم درد میگیره
    همش مث گربه گیجم  : |
    پاسخ:
    من یه بار سر کلاس خوابم گرفت...به صورت نشسته... یهو بیدار شدم دیدم جزومد خط خطی کردم! اونموقعی که ایتاد داشت جروه میگفت وسطاش خوابم گرفته بود...از یه جایی به بعدش خط خطی سده بود!
    انشا... شهید بشی:/
    خودت گفتیا!
    پاسخ:
    اتفاقا دوس دارم شهید بشم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی