زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

او

دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۰۲ ب.ظ
بسم الله
کاش
همه جا
یادمان باشد
که
او هست «و إِذَا سَأَلَک عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ»
خیلی نزدیک «نَحنُ أَقرَبُ الیهِ مِنْ حَبْلِ الوَرید»
و صدایمان را می شنود «أُجیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ»
و کمکمان می کند «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم»
یادمان باشد توکل، باید اولین قدممان باشد، نه آخرینش، وقتی از همه چیز و همه کس ناامید شدیم «وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ»

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
1- پست مهمان، به دعوت صاحب وبلاگ. هر چه فکر کردم، چه بنویسم، چیزی جز ذکر خدا یادم نیامد برای نوشتن.
که یکی هست و هیچ نیست جز او
وحــــــــــــــــده   لا الــــــــه  الا هو
2- خوانندگانی که می خوانید، دعا کنید برای دوست عزیزم که این روزها دربستر بیماری است و تصادف کرده. :|
3- ان شاءالله یک روز، پست همه وبلاگ ها، خبر ظهور آقایمان باشد. هر چند ان شاءالله همه مان آن موقع در صف یاران حضرت باشیم. اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمشتشهدین بین یدیه.
4- زیاده عرضی نیست. کلا حس خوبی است نوشتن در وبلاگ یک نفر دیگر :) ممنون زی زی جان. باقی خدا و بس

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
قلم بانو
  • . زیزیگلو

توکل

خدا

مهمان

نظرات  (۴)

سلام
اولین نظر را خودم می گذارم... :)
پاسخ:
سلام
مرسی از پستت
عالی تر از عالیه :)
+++++
پاسخ:
×+=
:)
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • سلام به روی ماه خودم و روی خورشید شما دوستان!! 
    :)))
    دلم عجیب آروم شد، اونم وقتی که آشفته بودم و نیازمند به یه آرامش روحی
    بابت هدیه گرفتنش ممنون :)
    حس خوبیه آدم مهمون داشته باشه :)

    +اللهم اشفع کل مرضانا
  • مهندس بهشت
  • ها به به نویسنده جدید
    پاسخ:
    معرفی میکنم:
    مهندس بهشت>نویسنده ی جدید
    نویسنده ی جدید>مهندس بهشت!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی