زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

این پست رو یادتونه؟

که خریدای عیدمو برده بودن ایلام...

امروز رسیدم شهرمون؛ از اتوبوس که پیاده شدم چمدونم نبود!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

  • مترسک ‌‌
  • عه :|
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • بازم؟ :|
    مگه عاشقی حواس میذاره؟! :دی
    وااای شمام با این گم‌کردن وسایلتون تو اتوبوس😟 اصا یه بخشی از فوبیای من تقصیر اون پست شماست. چراااا آخههههه؟
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • عه! چرا این روزا همه حواسشون پرته!
    ما یه جوری شدیم که مثلا دوستم چک میکنه من کاپشن و گوشیم رو برداشتم، منم چک میکنم که اون کیف و شالش رو برداشته! آخرش هم باز یه چیزی یه جایی جا گذاشتیم!
  • دست نویس
  •  سلام
     اتفاق بدیه، امیدوارم دیگه اتفاق نیفته
     موفق باشید
    چه اتفاق بدی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی