زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بیخیال اصلا

پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ب.ظ

یه آدمایی هستن توی زندگیت که ممکنه نقششون خیلی پررنگ نباشه، به چشم نیان، خیلی خاص نباشن... اما همین که بفهمی قراره دیگه هیچوقت نباشن دلت میگیره
دلم گرفت که گفت نیست. که خواست حلال کنم... من با این واژه ی حلال کنید مشکل دارم...واسه من یه معنی دیگه میده ... واسه من معنیش تا ابد ندیدن همدیگه س. نمیدونم چرا واسه یه چیز بیخود دلم گرفت... این واژه ی "حلال کن" با روح و روان من بازی میکنه...!

دقت کردین وقتی یه چیزیو دارین و بهش نیازی ندارین، فکرشم نمیکنید که براتون اهمیتی داشته باشه... وقتی به دلایلی از بین میره، میشکنه یا هرچی... حس میکنید که الان چقدر بهش نیاز دارین! چقدر به چشم میومده و شما حواستون بهش نبوده... چقدر کارایی داشته و شما ازش استفاده نکردین...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی