زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

فجایع 16 آذر

چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۱ ق.ظ

16 آذز از ظهر به بعدش عالی بود. از بعد از اذان. عشق کردم امروز. انقدر خوب بود که تمام ماجراهارو توذهنم صد بار مرور کردم و نتونستم درس بخونم واسه امتحان فردا! چقدر بی جنبه م :دی

روزم مبارک. 

#موسیقی_سنتی #کنسرت #تئاتر #شعرطنز #سانسور_قرآن #دیرین_دیرین #نور_گوشی #یار_دبستانی #عصر_یخبندان5 #من_الهه_هانیه_دوقلوها_سارا #پورفلان #سامری #کوهی! #:دی

  • . زیزیگلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی