زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

خود درگیری زمستانی

شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۹ ب.ظ

یکی از مشکلاتی هم که چادریا دارن کلاه پالتوشونه، که البته من با اصرار هرچه تمام تر میخوام کلاهش به بدنه ش وصل باشه و پالتوی بی کلاه نمیپسندم.
میتونید گوژ پشت نتردام رو تصور کنید؟!  و البته هر بار هم این نکته رو به خودم متذکر میشم که به کیف و کتابم.
و یه چیز دیگه هم اینکه که دوس ندارم مانتوم از پالتوم بزنه بیرون و هربار باید پالتو و چادر و مانتو رو طوری تنظیم کنم که یه طوری نشه... خلاصه اینکه من زمستونا خیلی با خودم درگیرم.


+دیگه اینو نگم که هربار درگیرم که اون کفشو بپوشم که با مانتوم سته یا اونی که با پالتوم و نهایتا این چادره که همه رو میپوشونه و پیروز میدان میشه. واقعا من دلم نمیخواد شوخی کنم. مشخصه؟!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی