زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی
گذشته از اینکه رفتم دکتر و کلی قرص و آمپول نوشت و به 4 روز نکشیده از شدت حال بد باز رفتم و همون موقع دوتا سرم و 3 تا آمپول زدم و شب بعدشم یه آمپول دیگه ...که بس قوی بودن این آمپولا پرستار گفت روشون نوشته تزریق فقط در بیمارستان... هیچ کس نفهمید!
اصولا نمیذارم کسی به عمق فاجعه پی ببره و گذشته از اینکه از درد به خودم میپیچیدم و شبا با درد از خواب بیدار میشدم و خوابم نمیبرد تمام وظایف مربوط به فلان کار رو انجام دادم و تحویل مسئولش دادم... 
فقط مونده و voice ها و سمینارا و کنفرانسام... :/

گفته بودم توی این 3 سالی که دانشگاه رفتم یه بارم سرما نخورده بودم؟

خدایا بیا منو بخور.
  • . زیزیگلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی