زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بالاخره یه چیز عادی نیست.

پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ق.ظ

یه روزم نشستم با خودم فکر کردم و دیدم که یه بار و دو بار و 10 بار که نیست... کلللی باره این نشدنا...کلی. بعد به این فکر کردم که نکنه از دعای اون بوده باشه... نکنه این نشدنا .... نمیدونم. خدا کنه که نباشه. 

  • . زیزیگلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی