زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

و نفهمید که ما، دانشگاه، این موقع شب...چرا؟!

شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷ ق.ظ

من:میخوای بری بیرون؟

اون:اره

من:فلان چیزو برام میخری؟

اون:بیا بوسم کن!

من:بوست کنم برام میخری؟

اون:اره!

من:باشه :پی



من:برام عکسا رو میفرستی؟

اون:بوسم کن!

من:منم عکس ازت دارما!

اون:خب منم بوست میکنم

بازم اون:اول تو!

من:باشه!

بازم من:حالا تو!

باشه :دی


+دیشب خیلی شب خوبی بود...عالی بود... ساعت 11 شب توی دانشگاه... ما 6 تا! راننده آژانس پرسید این موقع شب دانشگاه چه خبره؟ منم گفتم نمیشه بگیم...سکرته! و اینگونه بود که نگفتیم و وقتی که گوشیم زنگ خورد و مامانم داشت باهام حرف میزد با دقت گوش میداد :دی

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۲)

شما اون موقع شب دانشگاه؟چرا؟:))
پاسخ:
رفتیم تمرین !
ساعت 11 شب دانشگاه:||||
پاسخ:
انقدر حال میده...!
چه لوس بازیا:/
پاسخ:
والااا =))
  • دچــ ــــار
  • دانشگاه چه خبر بود 11 شب ! :) 
    پاسخ:
    اگه گفتین...!
    چرا من هیچی نفهمیدم :|
    پاسخ:
    چند وقتیه حالمو نمیپرسی! نمیگی پست جدید بزار دلم برات تنگ شده!
    واقعا چخبر بود :|
    پاسخ:
    رفتیم تمرین بسکتبال. واسه تیم دانشگاه. آذر مسابقه س
    چقدر مبسوط نوشته بودی:||| اورین:)))
    پاسخ:
    مبسوط نوشتن از باز نوشتن سخت تره :|
    خب حالا چرا ؟ :دی
    پاسخ:
    با فرد کامنت دهنده ی بعدیت خیلی تفاهم داری :دی
    خب چرا؟ :دی
    پاسخ:
    با فرد کامنت دهنده ی قبلیت خیلی تفاهم داری :دی
    استغفرالله:دیی
    موفق باشی بانو:)
    پاسخ:
    تسبیح بدم خدمتت؟!
    تشکرات نار خاتون جان!
    مگه تو هم بسکتبال بازی میکنی؟!!
    عمرا دیگه دست به توپ بسکت بزنم:/
    پاسخ:
    خیلیم دلت بخواد
    به دست من متبرک میشه!
    زیر چشمی حواسم بت هس ضعیفه :))))
    پاسخ:
    هرچی آقامون بگن اصلا =))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی