زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

هم اکنون من از بیکاری و حوصله سر رفتن نشستم دارم سالاد میخورم بعد بلاگرای تهرانی الان دور هم جمعن :|

دور همی تهرانیا

دور همی شیرازیا


بعد اولی امروز به وقوع پیوست ولی دومی فکر نکنم هیچوقت به وقوع بپیونده!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

  • اسپریچو ツ
  • عامو من پست گذاشتم نیومدی بگی زنده ای یا نه :|

    ولی قراره هفته دیگه بریم که حانی امتحان نداشته باشه((:
    پاسخ:
    اومدم خوندم، کامنت نذاشتم! برام فرقی نمیکرد...ولی امروز دیدم چقدر خسته م :)) همون هفته بعد باشه بهتره. حالا اگه یهو کاری پیش نیاد :|
    اره حانیه گفت که امتحان داره :)
    اصن کی گفته من میام؟! :|
  • سارا سادات
  • :||||||

    پاسخ:
    :)) چطور مطوری؟!
    @اسپریچو 
    سلام ، عامو بندازیش آذر منم بتونم از غرب کشور برسم به شیراز ؛ )
    تهرانی ها که این کارو نکردند حداقل شما بکنین عامو :دی 
    جدی من آذر مرخصی دارم و اگر تموم برنامه ها خوب پیش بره وسط آذر شیرازم :)

    سلام 
    خوبی ؟
    الان سالاد شیرازی داری میخوری ؟:))
    الان اینجا اگر بود قطعا کنسل میخورد بدلیل توده فشار هوای سرد و بارندگی زیاد :))
    ولی شما که هواتون خوب بود چرا حوصله تون نمیشد ؟؛ )

    زی زی رایزنی کن بندازش اواسط  آذر :))
    اونوقت اگر این امتحانمم قبول بشم میایم شیرینی هم براتون میارم خوبه ؟:دی 

    پاسخ:
    سلام
    یه خرده شیرازی بود در حد گوجه و خیار ریزش! شلغمو قارچ هم ریز کردم توش یه همراه روغن زیتون و زاغ و فلفل و پونه!

    من 4 آذر کنفرانس دارم. از 4 ام میرم خونه و تا 16 ام که باز اینجام. 23 ام هم سمینار دارم. مگر بعد از اینا!البته 1 دی باز هم کنفرانس دارم! 

    البته همین هفته هم یدونه کنفرانس دارم باز! :دی 
    پس یا جمعه ی همین هفته که میاد یا بعد از 23 آذر 

    البته روی اومدن من حساب نکنید! ولی اگر بخواین رایزنی میکنم واستون که کی دور هم جمع شین!
    اگر تو نباشی اصلا رو منم حساب باز نکن :|:)
    من فقط تو رو میشناسم اصلا کاری کن اسی هم بیاد سه تایی 16آذر همو ببینیم خوش میگذره :)
    مهم اینکه 16ام اینجایی ؛ )
    23ام بعید میدونم شیراز باشم عامو :)))
    چون زن داداشم میره تهران :)


    +
    زاغ چی بیده ؟o_O

    ++
    یه سوال خارج از این مبحث دارم کجا میتونم بپرسم ؟o_O
    ممنونم
    پاسخ:
    زاغ فقط دزفولیا میدونن چیه! یه چیز ترش و خیلی خوشمزه س! خیلی ترشه...خیییلی!
    من 16ام 17 ام 18 ام فول تایم کلاسم :| مگر باشه جمعه ها که همه بتونن بیان...چون تا جایی که میدونم مثلا من سه شنبه چهارشنبه 5 شنبه کلاس دارم ولی یکی مثل حانیه شنبه یکشنبه دوشنبه :|

    خصوصی بپرس :)
    وایی عنوان خیلی باحال بود... من فک کنم یه رگم شیرازی باشه باید برم پیداش کنم :دی
    پاسخ:
    یه ایطور چیایی تو خودت میبینی!
    :)))
    پاسخ:
    :دی
    خب میرفتین دیگه! چرا شیرازی بازی درآوردن شیرازی ها؟ o_O
    پاسخ:
    امتحان داشتن :)
    هفته ی بعد افتاد
    برید و خوش بگذره :)
    پاسخ:
    :)
  • فیشـ ـنویس
  • عابر بانک شیرازی رو دیدین؟ :))

    آدم میشینه باهاش کار میکنه :)
    پاسخ:
    نه ...چجوریاس؟!
  • یا فاطمة الزهراء
  • نه اینا تلقینه برین خوبه :) 
    پاسخ:
    باشه :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی