زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

مات

دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ق.ظ

امروز یه نفر اومد
و یه بار سنگین چند ماهه رو از روی دوشم برداشت
کاری که هیچکس مسئولیتشو قبول نمیکرد رو اومد و گفت همه ش با من!
داشتم از خوشحالی میمردم. صد بار گفتم دستتون درد نکنه...


+امروز دوستم به یکی از پسرایی که باهاش در ارتباطه زنگ زد و پرسید کجایی؟ طرف با بغض جواب داده بود بیمارستان و زده بود زیر گریه... این پرسیده بود چرا؟ و اون گفته بود داداشم خودشو آتیش زده...

چند ساعت گذشت گفت مهسا نگرانم... باز زنگ زد بهش... طرف کلی پشت گوشی گریه کرد و با صدایی پر از بغض گفت فوت کرد؛ داداش کوچیکه م... باز زده بود زیر گریه...

صداش بلند بود از توی گوشی...میشنیدم

گفت میخواسته ازدواج کنه... 

 وارد مسائل حاشیه ای بچه ها نمیشم و بیخود ذهنمو درگیر نمیکنم و اینکه اگر در جریان قرار بگیرم دلم میخواد بدونم بعدش چی شد و اونام دلشون میخواد ادامه ی ماجراهاشونو واسم تعریف کنن. واسه همین نه میپرسم نه میگن و نه وقتی میگن گوش میکنم!

این یکی خیلی خاص بود... 

خیلی تو شوکم.

  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

  • یه آدم معمولی ..
  • چقد غم انگیز و دردناک
    پاسخ:
    انقدر که حرفم نمیاد
  • مجتبی مطوری
  • چ بد😞
    پاسخ:
    خیلی
    چه اتفاق تلخی... ایشالا هر چی زودتر سلامت بشه :(
    پاسخ:
    فوت کرده... خوب نمیشه...
  • فیشـ ـنویس
  • چه شوکی!!!
    پاسخ:
    اوهوم...
    خدا رحمتش کنه و به خانوادش صبر بده.
    پاسخ:
    قبول داری خریت کرده؟
    اتیش زده؟
    عجب جرعتی...
    من که برای هیچ بشری خودمو به زحمت نمیندازم چ برسه...
    پاسخ:
    خودسوزی و خفگی بدترین نوع مردنه
  • زینـب خــآنم
  • چجوری یک آدم میتونه خودشو آتیش بزنه ؟؟؟
    بابا راه های ساده تر و کم درد تری هم هس  : /
    با آتیش سوزوندن و مردن و غرق شدن جز بدترین عذابای الهی شمرده میشه ، ینی کسی ک دیگ خدا بخاد خیلی عذابش کنه اینجوری جونشو میگیره ولی این طرف خودش !!...
    پاسخ:
    عاشق بوده شاید... میخواسته به بدترین و دردناک ترین نوع بمیره
    قرص خواب آور میخورد بهتر بود :/
  • فاطمه غلامی
  • خدا رحمتش کنه ولی من اینجور موجودات رو درک نمیکنم
    این عاشقی نیست که، دیوانگیه
    پاسخ:
    حالا خانواده ش چی بکشن بعدش...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی