زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بیا شیرتو بخور...بستنیش خوشمزه تره

دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۳۵ ب.ظ
از اونجایی که بحثای ما توی خوابگاه هر بار به یه موضوعی سوق پیدا میکنه و اکثرا هم میرسه به ازدواج و بارداری و شیردهی! (ما توی درسامون ت5ذیه در دوران های مختلف زندگی و تغذیه در دوران بارداری و شیر دهی رو میخونیم. این ترم درسشونو داریم. ترم پیش که سال بالاییامون داشتن یکیشون هم اتاقیمون بود و بس که خونده بود این درسو و امتحان داده بود میگفت حس میکنم باردارم!) امروز بحثمون رسید به شیر خشک و شیر مادر! تا اینکه من یهو هوس شیر خشک کردم و بیان نمودم که بچه هااا میاین بریم داروخانه؟ بعد که 3 تایی رسیدیم اونجا به خانوم فروشنده گفتم که شیر خشک دارین؟ فرمودن چه مارکی؟ عرض کردم: نمیدونم...هرچی...اصلا واسه خودم میخوام! و حالا نمیگم که تیکه انداختن و گفتن مث اینکه دیر متوجه شدی شیر کم خوردی :| و رفتن برامون آوردن. گفتم توت فرنگیشو دوس ندارم...گفتن کاکائوییش تموم شده و گفتم چه بهتر چون کاکائو مانع جذب کلسیم میشه :| و وانیلیشو گرفتم! وای چه خوشمزه س :)))

+دو روز پیش رفتیم باشگاه اسم نوشتیم... امروز اومدیم آماده شیم بریم؛ پیامک داده: متاسفانه باشگاه یک ماه تعطیل میباشد :| فک کنم به خاطر آهنگای مستهجنش توی ماه محرم بستنش...!!  اونروز که رفتیم زومبا کار میکردن! باحال بود :دی
  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۱)

  • آقای ژاندارم
  • شیر خشک یک بار خوردم گلاب به روتون کم مونده بود بالا بیارم :| چقدر بد مزه بود
    پاسخ:
    ذائقه هم ذائقه های قدیم :|
    :))
    چ چیزاییی میخونین شما...
    چ درسایی:))
    پاسخ:
    اره دیگهههه! تازه جامعه شناسی پزشکیمونو ندیدی... هفته ی پیش!! خیلی بحث خفنی بود!
  • خانم والیوم
  • خخخخخخخخ خدای من
    خخخخخخخ:))))))))))

    شیرخشک خوار:)))))))
    پاسخ:
    آره دیگه از بیکاریه... تو خوابگاه زیاد میزنه به سرمون!
    تا حالا شیرخشک نخوردم ولی از بس تعریفش رو میکنن آخر امتحانش میکنم ؛))
    پاسخ:
    نخوردی؟! مگه میشه؟ مگه داریم؟
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • مگه شیرخشک هم طعم داره؟ :/ اونم طعم کاکائویی! و توت فرنگی! مگه بچه میفهمه کاکائو چیه؟ قشنگ معلومه به غیر نوزادان برا بزرگ سال ها هم تولید میکنن! :)
    اون قدیما شیر خشکا خوشمزه بود. شایدم ما بچه بودیم نمیدونم. ولی یادمه به مامانم برا داداش دوقلوم شیر خشک میدادند. بعد همه اش رو ما میخوردیم خخخخ


    پاسخ:
    اونموقع ها که خیلی خوشمزه بود... کلا من هر بچه ای رو میبینم بیشتر واسه شیر خشکش ذوق میکنم تا خودش... شیر خشکای اونموقع ها که زرد بود قوطیشون... مال بچگیام...وااای!!
    عمو چند سالته؟ :|
    شیرخشک آخه؟! :))
    پاسخ:
    یه جور نوستالژیه عمو!
    همین باشگاهه که تبلیغ دست نویس زده بود رو در خوابگاه آیاااا؟
    پاسخ:
    من؟ تو؟ شما؟
    خوابگاه ما؟
    ببخشید شما؟ :))
    :))))
    چیه عامو؟:))
    رو در همه ی خوابگاه ها زده
    پاسخ:
    :| 
    یعنیاااا خیلی لوسی مریم!
    گفتم اگه آشنایی بزنم بترکونم اینجا رو! :))
    :))))
    پاسخ:
    =))
    :)))))))
    گفتم بترسونمت یه ذره دور هم بخندیم :)))

    پاسخ:
    ترس چیه زهله م ترکید =))
  • رادیو بلاگی ها
  • سلااااااااااااام
    بیاین اخبارو بشنوین :))))
    پاسخ:
    علیک سلااااااااااااااام!!
    عالی بود دمتون گرم =))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی