زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

شب جمعه باید چیکار کرد؟

جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۲ ب.ظ

باید پیاز خورد! که میدونی فرداش جمعه س و قرار نیست جایی بری!

پس شب های جمعه با خیال راحت به خوردن سیر و پیاز بپردازین :|

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۱)

  • خانم لبخند :)
  • :))
    پاسخ:
    :دی
    واکنش من به تیتر : O_o
    پاسخ:
    بس که منحرفی

    سلام :)

    باید این سوالو دیشب مطرح میکردی :دی

    یا حداقل  عنوان رو میگفتی روز جمعه :)))

    هر چند تو این ماه جواب نمیده چون یا روضه دعوتیم یا نذری :))

    برای من در طول هفته اینکار جواب میده بجز 5شنبه و جمعه :))))))))) :دی


    پاسخ:
    دیشب خواستم بنویسم خوابم برد...!
    سلام چطوری؟!
  • ❤خانوم یار❤ ❤آقای یار❤
  • ههههه سلام عزیزم خوابگاه چه خبرخوش میگذره
    منم سه بارقایمکی خانوای توگیت رفتم توخوابگاه پیش دوستام بمنم سربزنی خوشحال میسم
    پاسخ:
    سلام
    خوبه! جای هرکی خوابگاهی نیس خالی!
    و ترشی!
    پاسخ:
    ترشی سیر و پیاز و هرچیز بوگندو!
  • خانم والیوم
  • پوووووففففف:))))))
    اینطوری به طور تمام اتومات میتونی چیز میز شکار کنی:)))))

    ولی چ تایتل جنجالییD:
    پاسخ:
    مثل حشره کش عمل میکنه :))
    شاید باورت نشه ولی منم به خوردن سیر پرداختم :))
    تا جایی که جا داشت :)))
    پاسخ:
    کاری بس پسندیده کردی!
    ((-:امان ازتیتر

    پاسخ:
    واویلا!
    میشه فیلم دید 
    میشه فیلم ندید :))))
    یه عالمه کار میشه انجام داد و نداد :))))

    پاسخ:
    :)) این خوردنیاش بود که گفتم... کاری به بقیه ی کارا ندارم من! 
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • سیر؟ :/
    حالا بیرون نمیرین دلیل میشه آیا؟
    هم خوابگاهیا آدم نیستن؟ :دی

    پاسخ:
    به خورد اونا هم میدم... یه قانون هست که میگه اگر میخوای به بوی دهنت ایراد نگیرنن، کاری کن دهن بقیه هم بود بده!
  • آقای ژاندارم
  • میگن فرهنگ ها ی مختلفی وجود داره همینه !!
    در عنوانت تفاوت فرهنگ ها رو حس کردم :))
    پاسخ:
    ما شب جمعه واسه امام زمان دعا میکنیم و پیاز میخوریم... بقیه چیکار میکنن مگه؟ :|
  • زینـب خــآنم
  • تنت میخاره  : دی
    (اشاره مقداری محسوس ب عنوان)
    پاسخ:
    هم اتاقیم میخاره من نه! هی بهش میگم ککا حمله کردن...تو کتش نمیره :/
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • آره تا مجردی پیاز بخور😂😂😂
    دیگه بعد از تاهل امکانش نیسسس استخفرولاااااا
    پاسخ:
    متاهلا شب جمعه پیاز بخورن چشون میشه؟! :))

    اورین به این آینده نگری...تحسین داره واقعا:))
    پاسخ:
    من شما رو به این چالش بوگندو خورون دعوت میکنم!
  • یـک مـعــلـم . .
  • پناه برخدا^ـــــ^
    آغا!شب جمعه خطرناکه این چیزا^ــــــ^
    تامخاطب ِاین توصیه!،جزو کدوم قشرجامعه باشه . .
    :))
    تااونجایی!که بنده می دونم،چون شب جمعه،شب عبادته!،خوردن سیر وپیاز! نهی شده!!
    (البته حرام نیست)
    .
    عنوان! رو که دیدم،
    فکر کردم می خواهیدذکری،دعایی،دستورالعملی،رفتن به مسجدی، تهجّدی ،یه همچین چیزی،توصیه کنین!!!

    ^ـــــــ^
    دراین مجاهدت عظما!برای همه ی علاقمندان،آرزوی موفقیت می کنم:-)))
    پاسخ:
    خطرناک چرا؟! :))
    سیر و پیاز واسه متاهلا نهی شده! ما بی عاریم و میخوریم!
  • محمد حسین
  • :))))
    پاسخ:
    D:
    :))
    پاسخ:
    (:
    ولی با اینکه تیترت گولمون زد، میتونیم از جنبه دیگه ایم به متن پست نگاه کنیم...
    خب کسی که کسی رو نداره و شب جمعه ای نداره، همون بهتر که کلی سیر و پیاز بزنه بر بدن :))))
    پاسخ:
    اینم نظریه! وارد جزئیات نمیشم دیگه :)))
    لا اله الا الله گفت!
    یاد خدا!!
    استغفار کردن!! :))
    دوری از وسوسه های شیطان و کارهایی از این دست :/
    پاسخ:
    دیگه چی؟ :))
    از محضر جمع خجالت کشیدم
    باقیش خصوصی فرستادم :))
    پاسخ:
    خجالت چرا؟ اینجا همه آشنان... 
    بگو خاله ببینه...! 
    پیاز  اتفاقا از نظر مواد مغذی داخلش برای متأهل ها مفیدتر هست. 
    پاسخ:
    نه بابااا :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی