زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

هه!فک کرده دکتره!

چهارشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۷ ب.ظ

+رفتم دارو خونه یه خانومه اون پشته...

میگم اینو دارین؟ ابروهاشو میبره بالا نگا به سقف میکنه که ینی نه!

میگم اینو چی؟!

با ناز و پشت چشم نازک کردن سرشو میاره پایین که ینی آره!

میگم اینو چی؟ با دست به قفسه ها اشاره میکنه درحالی که اصلا هم نگام نمیکنه!


خو لالی؟!  د بنال خو!

دکتر انقد خودشو نمیگیره که این انقد واسم قیافه میاد...

من خودم کسی نیست نازمو بکشه حوصله ناز کشیدن تورو دارم؟!

برو کنار باو! بذا باد بیاد...!


با اعصاب مردم بازی میکنن...

+هیچی بش نگفتم...پشت چشمی واسش نازک کردم رفتم بیرون!ایش!


(zizigolu اعصاب مصاب ندار،زیر نور خورشید)

  • . زیزیگلو

نظرات  (۳)

  • رضوان حسنی
  • سلام 
    با پوسته بسیار حرفه ای " وتر "برای بلاگ در خدمت شما هستیم .
    امیدوارم مورد توجه قرار بگیره .
    حتما سری به ما بزنید . 
  • مرجان شاکری
  • سلوم.خوبین؟بدووووووو که آپم.
    فقط بدو که منتظرتم
    بخدا اگه نیومدی دیگه باهات قهرم.
    پاسخ:
    خو قهر کن...!
    سلام.
    قلم تون زیباست و طنز نویس خوبی هستید.
    ممنونم.
    من که لذت بردم از متن ها.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی