زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

زیزیگلو هستم کلاس سوم دبیرستان :|

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۶ ب.ظ

بیبی فیس بودن هم دردسر داره ها... خانومه میگه کلاس چندمی؟ میگم من دانشجوام :/

+یه همکلاسی دارم... روزای اول فکر میکردم 27_28 سالیش هست...یعنی همه همین فکرو میکردیم...تازه فهمیدم نه...چندماهی هم از من کوچیکتره حتی!

یا یه همکلاسی داشتم که انتقالی گرفت رفت تهران... متولد 66 بود... همه فکر میکردن 18 سالشه :|

+حالا مثلا بگذریم از اینکه هر جایی من و خواهرمو با هم میبینن فکر میکنن اون بچه اوله و دوسال بزرگتر از من میبیننش جای دو سال کوچیکتر :/

این مسئله به جایی رسید که داییم عید اومد بهمون عیدی بده گفت اول بزرگه...بعد عیدی داد به خواهرم :| میگم عه دایی...بزرگه منم!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

  • ɐɹɐɓol •_•
  • بیبی فیس بودن بسی خوب عسد ^_^
    پاسخ:
    چطور؟!
    :|
    پاسخ:
    چیه؟ :/
  • کاظم لمسو
  • خوب اینم از دردسرای خوب موندنه...
    ایشالله که همیشه خوب بمونین):
    پاسخ:
    :دی ممنون!
  • مترسک ‌‌
  • یاد پست بیبی فیس خودم افتادم :))
    معادل فارسی بیبی فیس رو هم بذاریم «چقدر خوب موندی»! :))
    پاسخ:
    همون پست که گفته بودین بهتون میخوره چندسال بزرگتر باشین؟! :دی
    بعضی وقتا خوشبحالتون!
    منم با داداشِ 4 سال از خودم کوچیکترم همین مشکلو دارم
    پاسخ:
    یادمه جولیک هم با داداش کوچیکتر از خودش همین مشکلو داشت! 
    رفته بودن یه جایی فکر کرده بودن داداشه میشه شوهرش :|
    واقعا بد دردیه :|
    پاسخ:
    تو هم ؟! :))
  • آقای ژاندارم
  • بزنم به تخته:)
    پاسخ:
    چیو؟! :/
  • آقای ژاندارم
  • بی بی فیس بودنت رو 
    یا خوب موندت رو :)
    پاسخ:
    آها :دی
    چی بگم والا :))
  • مترسک ‌‌
  • آره :))
    پاسخ:
    :)) چقدر ما در تضادیم! :دی
    تا الان 18 نفر سنم رو پرسیدن و بعد بهم گفتن چه قد بیبی فیسی :|
    دلم میخواد خفه شون کنم :|
    پاسخ:
    شمردیشون؟! :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی