زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بیا بریم بیا بریم، بیا بریم اینجا نمون!

پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۰ ب.ظ

خیلی ممنون که پایه ی خرابکاریای من هستین! به خاطر کامنتای پر محبت و تحریک آمیزتون من دو روز نیومده خوابگاه رو به قصد خونه ترک کردم و خنده های استاد هم به کتفم نبود که گفت تو هنوز نیومده یه شرط داری واسه کلاس! و ادامه داد: حالا باز بهاره عروسه، شرط بزاره بگه نمیتونم بیام یه چیزی... این همون استادیه که ترم پیش گفت من توی این همه سال تدریس هیچ دانشجویی مثل تو نداشتم :|  اخلاقش خیلی شبیه مامان بزرگمه زود باهاش صمیمی میشم سربه سرش میندازم اونم میخنده بهم تیکه میندازه... میگه تپل شدی..میگم دندونمو جراحی کردم...باده همش! عکسمو که خواهرم گرفت و بعد نشونم داد نشونش میدم که زیر عمل دکتر داره روی دندونم کار میکنه... میگه حتما دکتره خوب نبوده که دندونت پف کرده...میگم نه بنده خدا، بچه خوبی بود...زیر دستش یه آخ هم نگفتم... میگه وقتی میخواستی بیای بیرون باید بهش میگفتی آی لاویو :| میگم استاااااد ://  :||  :)))

 من الان سوار اتوبوس شدم و به نشونه ی اعتراض به تشکیل نشدن کلاسای این هفته اونم بعد از اون همه کوبیدن و تا اینجا اومدن، الان قصد سفر کرده ام؛ هوای دلدار دگر کرده ام!

خانومه میگه حواست به گوشیت باشه...سرک میکشن توی گوشی پدرسوخته ها (این خانومه همین دو روز پیش با من هم سفر بود و خیلی اتفاقی الانم هم سفریم و کنار همه صندلیامون!)

گفتم یه پسر ه از پشت سر من سرک کشید تو اینستام و بعد بهم گفت آیدی اینستات چیه؟ منم گفتم هرچی هست قفله!

تازه یه بارم به یه خانومه شمارمو دادم و چند ردیف عقب تر یه پسره از روی صفحه ی گوشی این خانومه که داشت شمارمو وارد میکرد، شمارمو برداشته بود و تا رسیدم خونه بهم پیام داد! کاش پیام بود فقط...تو اینستا و واتس و تلگرام و همه جا هم پیداش میشد :/ از در مینداختمش بیرون از پنجره میومد تو :/ مصیبت داریم با این مزاحمای تو راهی!

بهش گفتم تااازه همین چند روز پیش که با هم اومدیم یکیشون از پشت سر بازومو گرفت...!

اسپریچو، سارا سادات و حانیه ی عزیز... متاسفم که نمیتونم توی دورهمیتون باشم... بمونه بعد از تاسوعا عاشورا :)


+وقتی از کسی ناراحتین یا از کسی بدتون میاد یا ازش دلخورین ...باهاش حرف بزنین بزنین...خیلی اثر داره...خییییععععیییلی!


پناه می برم از شرِّ

شهر بی تو به غربت


به گوشه ا‌ی که غمم را

به گوش جاده بگویم

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

چی بگم از پسرهایی که تا توی اتوبوس میبینن دختری تنهاست، شروع میکنن به ایجاد مزاحمت روانی؟! :|
وارد کردن شمارشون روی صفحه موبایلشون و گرفتنش به طرف شیشه تا بتونم شمارشون رو ببینم، اونم هر باری که از خواب بپرم؟
خوابوندن صندلی تا جایی که میشه و سرک کشیدن به عقب :|
هدفشون چیه واقعا؟!
پاسخ:
یادش بخیر یه بار من نشسته بودم بعد یه پسره که خیلی خیلی قدش بلند بود و من ازین آدمای انقدر خیلی قد بلند فقط محمد موسوی همشهریمونو میشناسم،  کم دیده بودم، نشسته بود صندلی جلویی من... بعد این بنده خدا چون خیلی قدش بلند بود اینکه صندلیشو به عقب خم نکنه و صاف باشه اذیت میشد...برگشت خیلی مودبانه گفت ببخشید خانوم میشه من یه خرده صندلیمو بکشم عقب؟ منم گفتم نه! چون کولمو برعکس به صندلی آویزون کرده بودم و اگر اینچنین میشد کیفم میرفت توی دل و روده م (حالا نه انقدر عمیق!) بعد تا آخرای راه هی بلند میشد هی جابه جا میشد هی خم و راست میشد منم به نیشنخد شیطانی اکتفا میکردم... ! نیم ساعت مونده بود به رسیدن به مقصد...باز ازم خواهش کرد... دیدم بنده خدا خیلی اذیته... ولی بازم نگفتم باشه... گفتم حالا اشکال نداره! بعد رومو برگردوندم... :|
اه چقدر من خبیث بودم! 
زی زی گولو آرزوی بهترین ها را برات دارم .
پاسخ:
ممنونم
  • اسپریچو ツ
  • عزیزم یعنی تا نیمه ابان نمیای ؟:|
    پاسخ:
    نه تا اون موقع میام...فکر کردم 14 مهره
    امروز یه نفر بهم گفت حواس پرت...تو دیگه نگو :|
  • د‌ل‌باخته ..
  • روزهای دانشجویی با همه شیرینی ها و با سختی ها و تلخی ها مثل برق و باد می گذرد، آنوقت تو می مانی و روزهایی که انگار یک چیز کم دارند...
    پاسخ:
    آره خداییش...منم تابستون حس میکردم یه چیزی کم دارم!
    + موافقم شدیییییید!!!
    پاسخ:
     :)
  • زینـب خــآنم
  • سفر با اتوبوس همین خطرات ُ داره دیگ ، تازه فک کنم اینا خوباشه !!!
    پاسخ:
    بداش چجوریه؟!
  • زینـب خــآنم
  • خیلی چیزا شنیدم ، مخصوصا واسه یک دختر
    ی سری محیطا احتمال خطرش بیشتره خب
    پاسخ:
    اگر خلوت باشه خطرناکه... خدارو شکر تو اتوبوس هم شهری غیرتی زیاد بود :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی