زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

پارتنر خوش اخلاقم آرزوست

پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۴ ق.ظ
عید بود. رفتم مسجد. در مورد یه مسئله ای که اونجا وجود داشت و تبدیل به مشکل شده بود با یکی از آقایون که خادم مسجد بود صبحت کردم...اونم بعد از چند روز پیگیری و دنبالشون گشتن... 
برخورد بدی دیدم... بد حرف زدن
از اون شب دیگه مسجد نرفتم
نه اینکه دلم نخواست...دلم خیلیم میخواد مسجد رفتنو... 
ولی تنها مسجد نزدیک اون مسجد بود و از اونجا دلزده شده بودم...
بعد از عید اومدم خوابگاه...تصمیم گرفتم تابستون که شد هرشب برم مسجد
تابستون تموم شد و من یه شب هم واسه نماز نرفتم اونجا...
نه از روی لجبازی... دلم میگیره از بعضی رفتارا...

بعضی حرفا عجیب درد دارن...
+ عنوان مناسب با این پست پیدا نکردم!
  • . زیزیگلو

نظرات  (۱)

  • یـک مـعــلـم . .
  • "درد" رو از هرطرف بنویسی "درد"ه . .
    .
    این جور افراد،مصداق ِ"الذین یصدون عن سبیل الله"هستن!
    کسانی که راه خدا رو می بندند . .
    .
    افرادی که مسئول مکان های مذهبی هستند،باید یک پارچه"جاذبه"باشند،
    مثل پیامبر عظیم الشأن اسلام،که"بالمؤمنین رئوفٌ الرحیم"بود . .
    پاسخ:
    یه مسلمون باید جوری باشه که بقیه رو جذب خودش ونه و عاشق دین و اسلام...
    والا من که خیلی زده شدم... وای به حال بقیه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی