زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

خوابگاه برای من بوی همان مایع دستشویی نارنجیست که ترم یک توی دستشویی بود و هرچه مصرف میکردند تمام نمیشد و بویش تمام ساختمان را گرفته بود.بعد الان یکی توی اتوبوس عطرش را زده و هی خودم را در خوابگاه مجسم میکنم

هندزفری را چپاندم توی گوشم و بیخیال از اینکه "حالا چجوری اییین همه وسیله رو تا خوابگاه ببرم" آهنگی را که ازش متنفر بودم چند باره گوش دادم

بر خلاف همیشه که با بغل دستیم که اصلا هم محدوده ی سنی اش مهم نبود حرف داشتم، اینبار حرفم نمیامد... حرف مشترکم رفته بود نشسته بود به آن دیوار گلی ته ذهنم تکیه زده بود و به حالت چمباته نشسته بود و میگفت قهرم :/

همینطور که هندفری به گوش داشتم به شنیدن چرندیات ادامه میدادم و چاوشی زده شده بودم یهو یک نفر بازوی چپم را فشار داد...در حالی که من سمت چپم کنار پنجره بود! بلند گفتم وای و هندزفریا را دراوردم و خودم را انداختم روی خانم کناری. ترسیدم! ظاهرا این آقایی که پشت سرم هست خوابش برده و حواسش نبوده دستش را کجا میگذارد!

عنوان:آهنگ "دیدی داری" از "سینا حجازی"

  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

عالی
پاسخ:
:)
اگه کارش عمدی بود باید جیغ و داد می‌کردی که عبرتی بشه برای سایرین
پاسخ:
نه واقعا فکر کنم خواب بود...
کولی باز بلدم :دی
  • مترسک ‌‌
  • حالا حرف مشترکت چرا قهر کرده بود؟ :))
    پاسخ:
    اولین بارش بود...  فک کنم بستنی میخواست
    حرف مشترک انقدر لجباز و قهر قهرو؟ به صاحبش رفته :/
  • خانم فـــــ
  • اصلا برام قابل هضم نیست ادم چطوری تو خواب میتونه دستشو ببره تو صندلی جلویی؟
    یا مثلا کنار ادم تو تاکسی میشینن لحظه نشستن بیدارن ولی زرتی خوابشون میبره خودشون رو میندازن سر طرف!
    خدا این نوع مردها رو شفا بده همزمان فرهنگ وسیله نقلیه عمومی هم بده.
    پاسخ:
    خداییش بعضیاشون کرم دارن و نمیشه ازش چشم پوشی کردم... ولی این اومده بود صندلی جلویی که صندلی من باشه رو بگیره...بازوی منو گرفته بود!
    خودمو انداختم روی خونه هی نگاه دست آثاهه میکردم که چجوری ازینجا اومده بیرون! 
    شایدم حواسش بوده و خودشو به خواب زده:/
    پاسخ:
    شایدم :/
  • محمد حسین
  • دیدی داری داری داری دیدی داری داری داری دیدی داری داری داری… بام بام بو

    دیدی داری داری داری دیدی داری داری داری دیدی داری داری داری… بام بام بو


    ********


    ((((((((((((((((((((((((: 


    سینا حجازی دیونه اس :)))

    پاسخ:
    آره آفرین متنش همینه
    خوب حفظش کردینا :دی
    دیوانه چو دیوانه بییند خوشش آید! 
  • زینـب خــآنم
  • : ))))  طرف بیدار نشد ؟  : دی
    پاسخ:
    خوابش عمیق بود ظاهرا :|
  • دوست کلاغ سیاه
  • تو خواب بازوتون رو گرفته!!
    میشه حدس زد خواب چی رو میدیده!!
    فیلمش بوده :|
    پاسخ:
    خواب چیو؟
    مردک بوق... دلم ریخت... اه! هی میگم پشت سرم یه آدم با فرهنگ بزارین بشینه...گوش نمیدن!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی