زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

ترم اولیا

يكشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۴ ق.ظ

انقدر دلتنگی بکشین این ترم اول...

یه جورایی دارم ایمان میارم که ترم اولیا دارن تقاص ترم بالاییاشونو که یه روزی ترم اولی بودن پس میدن... با اینکه این ترم یه ترم پر از دلتنگیه براتون...ولی یادتون باشه سال بعد تقاصشو ترم اولیای دیگه پس میدن!


ترم اول بودیم... بچه ها داشتن بیرون از پنجره رو نگاه میکردن و لامپارو خاموش کرده بودن که دیده نشن...من و بهاره روی تخت من نشسته بودیم و چندتا کلیپ مذهبی نشونم داد... با کلیپ روضه ی امام حسن بغض کردم و با روضه ی حضرت رقیه زدم زیر گریه... بند هم نمیومد...

باورم نمیشه دوسال گذشت... 

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲)

  • زینـب خــآنم
  • ای کاش همه بچه خوابگاهیا همین قدر خوب ُ هم دل باشن ...
    پاسخ:
    بچه های ما خوب بودن ... یادش بخیر... الان که همه جدا شدیم ولی اونموقع 8 تا بودیم... همه هم با هم متحد!
    ترم اولیهای دانشگاه آدمو یاد سال اول ابتدایی می اندازه 
    به همون اندازه محیط براشون بزرگ و غریبه است 
    و سال آخریها در حکم استاد براشون هنر نماییها می کنند
    ولی همه اینها  بعدا خاطره میشه و یادش شیرینه
    پاسخ:
    این سرکاریایی که ترم بالاییا جای استاد میرن سر کلاس ترم پایینیا!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی