زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

سیگار های بهمنش را دوست دارم
بوی بد پیراهنش را دوست دارم

گفتند دیوانه! شنیدی زن گرفته؟
دیوانه ام ، حتی زنش را دوست دارم!

 نفیسه بالی


عطر خوش پیراهنش را دوست دارم
گل های روی دامنش را دوست دارم

گفتند دیوانه ندیدی شوهرش را!
دیوانه هستم شوهرش را دوست دارم

 سیامک کیهانی

 

این عاشقان پیوسته غم را دوست دارند
بی سهم می مانند و کم را دوست دارند

قانون و حرمت را نمی فهمند انگار
زنها و شوهر های هم را دوست دارند

داوود جمشیدی

فکر کنم 4 تا بودن... چهارمی نه یادم اومد نه تونستم پیداش کنم... 
  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۳)

اَستَخفورلا! نچ نچ نچ نچ
پاسخ:
:دی!
تو به مستر نیما گفته بودی عنوان هویجوریاشو شعر بزاره!
  • فاطمه غلامی
  • :|
    پاسخ:
    D:
    عجبا :||| :))
    پاسخ:
    خخخ
  • خانم فـــــ
  •  به به
    زن ها و شوهر های هم را دوست میدارند و اینا :))))))
    ولی در نهایت دیوانه اقرار کرد که هم جنس خودش رو دوست داره پس خیلی هم بد نیست!
    پاسخ:
    اگه طرفاشونو خیلی دوست داشتن که باید حس حسادتشوم باعث بشه از همسرای طرفشون بدشون بیاد
    واااااای
    چقدر جواب آخری خوب بود


    http://daynasor.ir/
    پاسخ:
    دعواشون کرده!
    کنایه طوری!
    آره منم شنیده بودم فکر کنم از این بیشتر بود
    جوابت به شباهنگ!! میگم خدایا آخه این بیت و این شعر چرا؟! :)))
    پاسخ:
    :))
    دیدم حساسه بچه م؛ راستم میگه؛ عمل کنم بهش!
  • زینـب خــآنم
  • خییییلی خوب بود   : دی
    هر زمان چهارمیش یادت اومد حتما بگو
    پاسخ:
    چشششم :)
    یادش بخیر این معرها :))) 
    پاسخ:
    دارین شعر چهارمی رو؟! یا اونموقع هم سه تا بود؟
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • ایول به داوووود
    هوووووووووو
    هووووو. دست دست
    پاسخ:
    داوود داغونم کرد اصن!
    شعرهای جالبین، ولی من با شعرای این ابیات اصلا موافق نیستم ؛)
    پاسخ:
    من شعر شاعرای معاصرو دوست دارم
    ببین...بالاخره هرکی یه خبطی کنه یکی هست جوابشو بده...نگران نباش ازین بابت!
    چه جالب :)))
    پاسخ:
    ؛)
  • کاکتوس آبی
  • چه قشنگ
    پاسخ:
    باحاله بیشتر!
    دنیای بی وفا را دوست دارم
    این غم تنهایی را دوست دارم
    هر چند گویند خوب نیست
    دیوانه ام عاشق بی وفا را دوست دارم
    اینم از خودم گفتم ولی زیاد به دلم نیست 
    پاسخ:
    این مصرع آخر حرف دل عاشقای دل شکسته س... نکنه شما هم؟! 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی