زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

Remote

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۳۰ ق.ظ

سکانس اول:

دنبال یه آیکون توی گوشیم میگشتم،رفتم سراغ برنامه های غیر فعال شده و هیدن شده و اونجا بود که ...!
دیدمش!
نشسته بودم روبه روی تلویزیون، گزینه ی LG رو انتخاب کردم. کلی دکمه مربوط به تلویزیون اومد روی صفحه گوشیم.خاموش رو زدم و خاموش شد! حتی صداشو از طریق گوشیم کم و زیاد کردم! بابا اومد و فکر کنم داشت اخبار میدید... زدم شبکه نسیم! هی نگاه به کنترل میکرد که بغل دستشه... تازه یکمم صدای تلویزیون کم بود زیادش کردم :| بابا سرشو کرده بود توی گوشی و حواسش نبود که کنترل کنارشه و فرت و فرت داره شبکه های تلویزیون از طریق من تعویض میشه :|


سکانس دوم:

همین دیشبی که بعد از خرید و هی دنبال مدل چادر گشتن و هی این یکی کفشام روی پامو زدن با کلی پادرد رفتم خونه مامان بزرگم، دیدم که بله عمو هم هست!
فکر خبیثانه زد به سرم و یه نگاه به تلویزیون مامان بزرگ انداختم و مدلشو توی گوشیم زدم SAMSUNG و دکمه هاش روی صفحه گوشیم نقش بست :دی
ولی افسوس که مادر بزرگ تلویزیونو کلهم از برق کشیده بود! گفتم مادر تلویزیونو روشن نمیکنی؟! بله اینطوریا بود که عموم کنترل به دست و چای خوران کنارم نشسته بود و یهو دید که تلویزیون خاموش شد. گفت مادر تو خاموشش کردی؟ اونم گفت نه :دی من در اینجا مررردم! دوباره روشنش کردم و عموم یه نگاه به TVمیکرد یه نگاه به کنترل یه نگاه به مامان بزرگ! بعد صداشو زیاد کردم و زدم یه شبکه ی دیگه! بعد هم هی شبکه به شبکه به شبکه ی دیگه حتی! عمو گیج شده بود و حواسش نبود یه نفر کنارشه که اینا زیر سر اونه. گفت مادر فکر کنم تلویزیونت قاطی کرده...خراب شده... در این قسمت من داشتم خفه میشدم و خندمو توی گلو نگه داشته بودم و الکی سرمو کرده بودم توی گوشی که یعنی یعنی دارم پیام خنده دار میخونم! عمو از خیرش گذشت و کنترلو گذاشت زمین و رفت!

+شما ازین کارای بد نکنیدا!
مرسی، اه

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۴)

آخرش فهمیدن تو شیطنت کردی؟:))))
پاسخ:
نه هنوز نفهمیدن :))
یکی از دوستان که سر کلاس ویدئو پروژکتور رو خاموش روشن میکرد با این روشی که گفتی و کلاس بود که رو هوا میرفت ؛)))
پاسخ:
ععععع! فکر خوبیه ها!
یکی از پسرا هم توی قم ازین کارا میکرد...! یادش بخیر! 
:)))
گوشی باید یه چیز خاصی داشته باشه که دقیقا نمیدونم چی بود ولی یه چیزی شبیه مادون قرمز ...
نرم افزارش چی بود؟
خیلی جالب انگیزناکه :)
پاسخ:
برنامه ش از همون اول توی خوده گوشی بوده ... نمیدونم بازار داره یا نه ولی اسمش اینه:
peel smart remote
از. این کارای خبیثانه خوشم میاد:))
باید امتحانش کنم ;))
پاسخ:
:دییی خیلی خوش میگذره!
از. این کارای خبیثانه خوشم میاد:))
باید امتحانش کنم ;))
  • عاشق بارون ...
  • منتظر سکانس های بعدی هستیم! :)))))
    پاسخ:
    فعلا تا وقتی که دستگیر نشدم انجامش میدم!
    مردم آزاری هم حدی داره والا

    نچ نچ نچ نچ
    پاسخ:
    من که میدونم تو هم دلت میخواد! برو نصب کن ...برو... لذت دنیا و آخرت در اینه :))
    مردم‌آزار! :))
    پاسخ:
    من نبودم دستم بود!
    سلام
    ان شاءالله که خدا همه مون رو هدایت کنه! :))
    پاسخ:
    ان شالله خدا راه راست رو به سمتمون کج کنه
    عااامین!
    اخ اخ این برنامه رو برا من بفرس
    تو خونه ما همیشه کنترل گم میشه...:/
    پاسخ:
    بزار امتحان کنم ببینم میشه فرستاد یانه
    اما اگه برنامه خوده گوشی باشه ممکنه ارسال شه ولی از اونطرف نصب نمیشه
    ما پروژکتور رو با گوشی دستکاری میکردیم :-)))) یادش بخیر
    پاسخ:
    ععععههه شما هم عین اون پسره که تو دوره بود و آخرش باهاش مصاحبه کردن !!
    مدلش چی بود؟!
    بگو بگو میخوام سر کلاس امتحانش کنم! :دییی
    (((: .
    چه قدر کیف می ده . یادم ِ یه دوستی تو فرودگاه این کار کرده بود . اگه اشتباه نگم سر ِ پخش یه برنامه ی پر هیجان هم بود :دی.


    من هر چی گشتم این آپشن رو پیدا نکردم |: .
    پاسخ:
    بازار داره... ولی یکی از بچه ها از یه برنامه دانلودش کرده بود...ببین گوگل پلی نداره؟!
  • زینـب خــآنم
  • واقعا ترغیب شدم برم نرم افزارش ُ بگیرم یکم سرکار بذارم ملت ُ   : دی
    اینم ی تفریح نسبتا سالمه دیگ   :))
    پاسخ:
    تازه واسه روح و روان هم خوبه و صد برابر کافئین اثر داره!
  • زینـب خــآنم
  • اسمش ُ یگوووووو  : دی
    پاسخ:
    peel smart remote :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی