زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

خط امام

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۳۲ ق.ظ

اومدم بگم التماس کنید دعاتون کنم... دیدم بی التماس دعا گوی هم باشیم شیرین تره

+ حرم عمه ی سادات به یادتون بودم :)

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۳)

ببین دعات کردم 
جرئت داری دعا نکنی 
:))))))
پاسخ:
عععع...تو یکی واجب الدعایی
لیستتو ردیف کن واسم بفرست :دی
سلام 

زیارت قبول باشه :) 

مارو هم دعا کردید ؟
پاسخ:
سلام
همه ی بلاگرا رو جمیعا دعا کردم
متاسفانه ما کمتر از یک ربع توی حرم بودیم... و زود برگردوندنمون مجتمع
ولی دوبار دیگه برنامه ی حرم داریم
خصوصی تر دعا میکنم دفعه های بعد :دی
سلام بیا تا حرف نو بشنوی و  حرم بیشتر دعا کنی!
پاسخ:
شعاره؟! :دی
زیارت قبول 
پاسخ:
ممنونم
بح بح.زیلرتت قبول
پاسخ:
ممنون سارایی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ضمن عرض التماس دعا ** ***** ******* ****** **** * ****** **** ***
پاسخ:
ممنون
زیارت قبول :)


برای جوونای غم زده مون هم دعا کن... خصوصا تسریع در ازدواجشون
پاسخ:
ممنون
حتما
زیارت مقبول درگاره حق:-)
پاسخ:
تشکرات فراوان!
  • زینـب خــآنم
  • نــگو ک سوریه ای ، آره ؟؟؟؟؟؟؟؟
    چجوری ؟!؟!
    حدیث داریم ، اگ کسی واسه کس دیگ دعا کنه ، در صورتی ک اون طرف اصلا خبر نداره ک یکی داره دعاش میکنه ، ب این دعا میگن "دعای ظَهر ُ الغِیب مومن" ، و این دعا اثرات خییییلی ویژه و چندبرابری داره واسه شخص دعاکننده
    قبول باشه عزیزم ، خییییییییییییلی التماس دعا
    پاسخ:
    ع...پس نباید بهتون میگفتم که واستون دعا کردم؟!
    سوریه کجا بود خواهر
    من در عرصه ی جهاد فرهنگی تو کشور میمونم! :دی
    قمم
    حضرت معصومه کیه اهل بیته؟! 
    التماس می‌کنم :)))
    تو رو خداااااااا :))))))))))


    + سفرت پربار!
    پاسخ:
    :)))
    مرااااد زودتر بیا اینو ببر!
    باتشکر ازت !
    زیارتتم مقبول ان شاءالله :)
    پاسخ:
    قربانت!
    خیلی هم ممنونم!
    بی بغلم حتا 
    پاسخ:
    ها همین...بغل موخوام!
    😂😂😂😂
    پاسخ:
    :))
    التماس دعا زیارتت قبول. ..
    پاسخ:
    ممنون
    قبول حق
    خوش به سعادتتون
    التماس دعا
    پاسخ:
    ان شالله زیارتشون به زودی نصیب شما بشه
    منم دعا کنید...

    + زیارت قبول:))
    پاسخ:
    حتما
    شکرا!
    مرسی که یادت بود ما رو هم دعا کنی (: .
    زیارتت قبول.
    پاسخ:
    قربانت
    سلام
    به به .. خوش به حالتونه پس
    زیارتتون قبول 
    نایب الزیاره باشید لطفا

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    چشم هستم :)
    اندازه تعداد ستاره های تو اسمونا ممنون :) 
    پاسخ:
    اندازه تمام کهکشان ها خواهش میکنم!
    التماس دعا
    پاسخ:
    چشششم...محتاجیم به دعا
    سلام
     و من هم در حق وبلاگ نویس هایی که تا حالا ندیدمشون، بعد از نماز صبح.
    علی الخصوص شما! با نام وبتون، میگم نویسنده زیزیگولو D:
    پاسخ:
    سلام
    شما خیلی لطف دارین، ممنونم
    ما هم به یادتون هستیم ... با نام میم عین!
    التماس دعا:-) 
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا
    چشم :)
  • زینـب خــآنم
  • خواهر !
    عمه سادات ُ اصولا ب حضرت زینب میگن ، واسه همین خیییییلی تعجب کردم  : دی

    گفتنش هم اشکالی نداره ؛ منظورم این بود اصل کار خیلی ارزشمنده ، حتی اگ طرف مطلع نشه
    پاسخ:
    اگه بخوای حساب کنی اینم عمشون میشه :|
    حالا کریمه اهل بیت :|

    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی