زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

که چنانم من ازین کرده پشیمان که مپرس

چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۱۳ ق.ظ

هیچوقت وقتی کسی بهتون گفت تمام موزیکای گوشیش پاک شده خاتم بخشی نکنید و همه ی دار و ندارتونو مارک نکنید و واسش بفرستید... لازمه حواستون به اون صداهایی که ضبط کردین و دلنوشته هایی که خوندین هم باشه!

+درد کشیده طوری

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۵)

اوه اوه
هیچ جوره نمیتونید پاکشون کنید؟
پاسخ:
دست خواهرمن ویسا :|
هر بار پخششون میکنه منو نگاه میکنه میخنده!
باز خوبه دست کسی دیگه نیفتاد!
وااااای
واقعا توصیه خوبی بود
چند وقته دارم ویس از خودم ضبط میکنم 
اگه اشتباهی برا کسی میفرستادم بیشک رگمو میزدم:/
پاسخ:
عبرت بگیرید پیش از اینکه عبرت دیگران شوید
امام علی حرف خوبی زده!
حالا تو برنامه ای نداری که رگتو بزنی؟!
:/
پاسخ:
نه رمز گوشیشو بلدم : دی
  • مرد هزار ساله
  • میتونی تو میتونی اینو چند بار فقط تکرار کن :)
    پاسخ:
    چیو؟! 
    چشم D:
    پاسخ:
    براوو! D:
  • زینـب خــآنم
  • راست میگی ، تذکر خوبی بود !
    ولی از ی جهت خیالم راحته ، چون من اهل ضبط کردن صدای خودم نـیستم
    پاسخ:
    دقت کردی آدم به صدای ضبط شده ی خودش که گوش میده چقدر بدش میاد؟!
    من بس که ضبط کردم اون مرحله رو پشت سر گذاشتم و به مرحله ی "صدامو در حضور یکی دیگه گوش بدم، بدم میاد" رسیدم
  • فاطمه غلامی
  • آخه همه رو چرا فرستادی استاد :)
    پاسخ:
    جوونی کردم :/
    O . M , G
    0_______________0
    پاسخ:
    حواست باشه! دقت کن پشیمون نشی بعدش :| هی نخوای افسوس بخوری مغنا
    چشم دقت می کنیم :)) البته منم یه بار همچین کاری کردم :|

    :: اومدی...خوش اومدی :)
    پاسخ:
    آفرین!
    ممنون :)
    ://////////
    پاسخ:
    کاریه که شده :|
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • چه حس خوبی داشته طرف مقابل
    پاسخ:
    آقااا منو به سخره گرفته! حس خوبش کجا بود D:
    اوه اوه خوب شد گفتی :دی
    من اینقدر ریکورد دارم :))
    پاسخ:
    توی یه پوشه ی جدا بندازشون
    سلام
    از بس بی‌اینترنت بودم و یا وسطِ وبلاگخوانی‌م قطع شده که نمیدونم برگشتتون رو تبریک گفتم یا نه :) خوشحالم که برگشتین :)
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    تبریک که نداره...کار شاخی نکردم فقط برگشتم :)
    من نمینوشتم صد تای دیگه بودن بنویسن :) حتی بهتر از من.
    😂😂😂
    پاسخ:
    عه این تویی؟!
    اسم وبتو نگاه کردم که شناختمت!

    الحمدالله موزیکی در کار نیست

    پاسخ:
    اهل هی همش موزیک گوش دادن و هندزفری توی گوشم چپوندن نیستم... ولی وقتی از یه آهنگه خوشم بیا انقدر گوشش میدم تا حالم ازش بهم بخوره :|
    قبلنا این روند"حال به هم خوردن از آهنگ" دیر تر اتفاق میفتاد... الان 5 بار پست سر هم گوشش بدم ازش بدم میاد!
    سلام چه جالب من یه دوست داشتم بهش میگفتیم زی زی گلو
    تازه کارم و دنبال دوس میگردم 
    عزیزم فالوت کردم فاوم کن :)
    پاسخ:
    خوش اومدی به بلاگ :)
    راستی از این شعر 
    ای خدایی که خالق خرسی
    بنده را آفریده ای مرسی!
    هم خیلی خوشم اومد
    پاسخ:
    :)
    شانس اوردی ک دست خواهرت افتادن:))))
    پاسخ:
    کلی بهش سپردم کسی اومد خونمون نشونش نمیدیااا...میخنده!
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • D:
    کاش منم ویس هاتو میشنیدم
    پاسخ:
    بیا تلگرام واست بفرستم!
  • بلاگر کبیر ^_^
  • ای داد بیداد :|
    پاسخ:
    آه و واویلاااا :|
    سلام
    اون میم عین بالا با این میم عین پایین متفاوت می باشد!

    گفتم جهت شفاف سازی! 
    پاسخ:
    ع...آره راس میگین
    متوجه نشده بودم
    کار خوبی کردین!

    سلام
    هی؟
    ببین منو !!
    دلم برات تنگ شده کجایی؟
    پاسخ:
    راس میگی؟
    عزیزم...خونه م...  :)
    چقدر خوبی تو آخه...
    به قول خارجیا اوه شت ... 
    پاسخ:
    آره دیگه :))
    اینکه از صدای ضبط شده خودت بدت میاد ، قبلا دلیلش رو یه جایی خونده بودم اما دقیق یادم نیس چی بود:) .. تا جایی که یادمه صدای خودت رو که موقع حرف زدن میشنوی با صدایی که بقیه از تو میشنون فرق داره. یعنی تو داری حرف میزنی برای خودت یه جور صدا میاد ، برای بقیه هم یه جور دیگه!
    و یه دلیلی دیگه هم مربوط میشد به برخورد صدا با ذرات هوا و مسیری که طی میکنه تا به گوش طرف برسه و اینا. تو نت سرچ کن:| خخخخخ...
    پاسخ:
    میگن اگر میخوای صدای خودتو بشنوی دستاتو بزار پشت گوشت بعد حرف بزن...چون اینجوری صداتو فقط با گوشات میشنوی
    ولی در حالت عادی صداتو هم از گوش و هم از جمجمه میشنوی

    اینو میخواستی بگی؟!
    پشت گوش؟!! بعد فشار هم بدم؟! میشه یه کم توضیح بدی؟!!!
    نه منظورم این نبود ، اینی که میگی رو تا حالا نشنیده بودم. 
    پاسخ:
    نه نه ببین عین فیل(با عرض پوزش) دستاتو بگیر بشت گوشت که نقش گوشای فیلو بازی کنه
    بعد صدای خودتو بسنو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی