زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

دیز دیز ( these days) :|

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۱۲ ق.ظ

که همه ی حجم کلاس های تابستانه ام تا این لحظه خلاصه میشود در همان یه جلسه باشگاه و آن یک جلسه کلاس زبان و مقداری هم اتفاقات پیرامون!!... که استاد تشریف اوردند از تعطیلات و تراولینگ و این وقفه ی طولانی تمام شد و جلسه ی دوم را هم در پناه خدا سپری نمودیم!

امروز من چند دقیقه دیر رسیدم به کلاس (از اونجایی که من قبلش فقط یه جلسه رفته بودم و اونا 8 جلسه) استاد قبل از رسیدن من گفته بودن که خانم فلانی کی ان؟! چرا انقد توی گروه فعالن ولی توی کلاس هیچوقت حضور ندارن!


راستی یه خلبان توی کلاسمونه! و من تا حالا یه خلبان از نزدیک ندیده بودم :|

توی بلاگستان هم یه خلبان داریم! میدونستین؟! خلبانا اینجوری وبلاگ مینویسن!

+چه المپیکی بود... همش خوردن حقمونو که...

+ آقای روانی برگشته ...چی چی آورده؟! ساقه طلایی!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۱)

بازگشت غرور آفرینتونو تبریک میگم:)
از المپیک نگید که خیلی رو مخ بود
پاسخ:
ممنون
خیلی اعصابم خورد شدااا...تا صب بیداربودم المپیک میدیدم :/
کی تابستون میره کلاس اخه؟ 
تابستون فقط خواب خواب خواب :))
پاسخ:
تا 5 عصر میخوابم هر روز بابا!
انقدرم سوسول نیستم همه ش سر ساعت بخوابم و بیدار شم! =))
خخخ من هیچ وقت نگفتم ساقه طلایی اوردما :دی 

ما معلم عربی پیشمون خلبان بود :) بهش می گفتیم کاپیتان:)
پاسخ:
واو چه با کلاس! سر کلاس کاپیتان صداش میزدین؟!
واااو!!
راجع به تابستون نظر خاصی ندارم :| 
خلبان ؟ یعنی همینطوری آدمی که بتونه این ماشینا که ماشین میبرن رو حرکت بده برا من عجیبه ! بعد شما فرض کنید که خلبان نه تنها هواپیما رو حرکت میده ، باهاش هوا هم میره . پرواز میکنه به عبارتی ولی پرواز یه طوریه :))
پاسخ:
خلبان جت البته!
ازینا که مثل فشنگ ویییژ میرن و تک سر نشینن و صدای بلند دارن!
صمیمی ترین رفیق دوران دبیرستانم خلبان هواپیمای مسافربری شده
 اول خلبان جنگنده شد بعد انصراف داد اومد بیرون و...
چند ساله ندیدمش ، نکته جالبش اینجا بود که هم اسم بودیم و تاریخ تولدمون هم یکی بود:) 
پاسخ:
جنگنده که هیجانش بیشتره... سقوطم کنه فقط خوده آدم میمیره... مسافربری مسئولیت داره و سقوط کنه اونم با هواپیماهای ابو قراضه ای که توی ایران هست خون این همه آدم میفته گردن شخص خلبان
خواهرم و یکی از پسرای همکلاسیش توی دانشگاه همسنن و گروه خونی و تاریخ تولد و سال تولد و رشتشون یکیه
گاهی میگه حس میکنم برادر دوقلومه ولی مامان اونو تو بیمارستان جا گذاشته، بعد یهو سر از مشهد دراورده!
خلبان مسافربری یا جنگنده؟
پاسخ:
همکلاسیمون خلبان جت هستن(جت جنگنده س؟) 
اون دوست وبلاگی هم خلبان هواپیمای مسافربری ان فکر میکنم.
اکثر جنگنده ها جت ان اما هر جتی جنگنده نیست:/
پاسخ:
آها...خب دیگه اطلاعاتم در این حد نیست! خخخ
حالا یه جوری میگه همکلاسیمون خلبانه انگار خودش خلبان جنگنده هست.
برو نسخه رژمیتو بنویس عمو:/
پاسخ:
تیکه انداختی؟!
آره فهمیدم تو به من تیکه انداختی
شما چرا اول پست رو می‌ذاری بعداً کامنتش رو باز می‌کنی؟ اولش میام می‌بینم بسته است و برای پست بعدی که میام می‌بینم قبلیه باز شده :| خب این چه کاریه :| آزار داری؟ :|
پاسخ:
نه :))
قضیه از این قرار بود که اون مدتی که من رفته بودم و نبودم کامنتامم بسته بودم... بعد وقتی اومدم و پست جدید گذاشتم کله ی سحری، یادم رفت کامنتامو باز کنم... بعد گرفتم خوابیدم ظهر پاشدم دیدم هیشکی کامنت نذاشته!
گفتم خب یا پستو نخوندن یا منو یادشون رفته و هزاران یاهای دیگه و شونصد تا فکر و خیال و اما و اگر!
بعد یادم افتاد که کامنتام بسته س! 
حالا عب نداره...من امتیاز کامنت اول به همراه 5 تا کامنت دیگه رو به شما میدم! خوبه؟! :دی
^_________^
دلم تنگیده بود برات
پاسخ:
آخی...کوشولو =)
یعنی هی وای من ، اصن اب شدم رفتم در اخرین لایه زمین 

بنده نوازی فرمودین :) 

خلبان هم یکی مثل بقیه :) 
پاسخ:
چاخلصیم!
اتفاقا الان داشتم یه کلیپ میدیدم که پرواز و فرود یه هواپیما رو از دید یه خلبان نشون میداد...خیییلی جالب بود!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی