زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بی سرو صدا نمیشود که نمیشود که نمیشود

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۰۱ ق.ظ

با سرو صداهای نصف شبی من توی آشپزخونه؛ مامان یهو بیدار شد و پرسید اسمت چیه :|

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۴)

:)
پاسخ:
:دی
منم امشب بی خوابی زده بود ب سرم:)
سرو صدا هم که کردم ولی خوشبختانه بیدار نشدن
پاسخ:
من چند روزی هست اینجوری شدم...باید تنظیمش کنم.. خیلی بده آخه!
سلام بر زیزیگلو عزیز ... خوبی ؟
چقد خوبِ که برگشتی
پاسخ:
سلام بق بقو جان
+ شاعر میگه: چه دلنواز اومدم امااا با ناز اومدم
شکوفه ریز اومدم امااا عزیز اومدم!
 
چقدرم خودشو تحویل گرفته شاعر!
وای عالی بود :)))
منم یبار صبح رفتم خونمون زنگ زدم مامان در رو باز نکرد :/ دوباره در ساختمان رو باز کرد ببینه کیه :/
پاسخ:
بیا با هم بریم دنبال مامان بابای واقعیمون بگردیم :|
سلام
خوش برگشتی:)
پاسخ:
سلام
ممنون :)
  • زینـب خــآنم
  • بنده خدا : دی
    گناه دارن نــکن خب  : )))
    من وقتی همه خوابن ، مخصوووووصا مامانم ؛ ی جوری راه میرم ُ نفس میکشم ک خودمم صدای خودم ُ نـمیشنوم !!!
    پاسخ:
    شاید باورت نشه منم همین جوری راه میرم، حالا هی هرچی من میخوام آروم تر باشم هی صداهای بیشتری تولید میشه... حای دیده شده صدای قورت دادنم هم بلند تره اون لحظات :|
    چنگیزم مثلا ! یا تیمور :))
    پاسخ:
    پیش دانشگاهی بودم، سر کلاس ادبیات. بعد درسمونم از همین درسای اول بود که یه شعر از فردوسی هست... در اثنای درس خانممون گفت اسم بچه هاتونو ازین اسمای اصیل ایرانی بزارین...مثل اسکندر و خشایار و اینا!
    بعد من یکم فکر کردم گفتم: خانم شما پسر دارین؟ ( که مثلا خواستم ببینم اسم پسرش چیه!) بعد یکم من..من کرد گفت نه
    خب من همچنان کم نیاوردم و باز پرسیدم دختر دارین؟! (گفتم شاید اسم دخترشو گلابتونی چیزی گذاشته باشه)
    بعد یه خرده مکث کرد گفت واسه چی؟ گفتم خب شما بگین! گفتم خب شما بگو واسه چی؟ منم هی میگفتم نه خب شما بگین تا بگم! 
    فرمود: نه دختر هم ندارم
    اومدم برم سراغ سوال بعدی که بچه ها از پشت سر میگفتن نپرس نپرس ازدواج نکرده اصلا!
    نگران نباش
    یه روز پدر مادر واقعیت میان پیدات میکنن
    :دی

    شادزی
    پاسخ:
    فک کنم وقتشه خودم دنبالشون بگردم :|
    حالا واقعا اسمت چیه ؟:/ 
    پاسخ:
    هوخشتره هستم 👐😐
    میبینم که بعد از یه ماه جدایی از بلاگ پستات مفهومی تر و پر بار تر شدن:/
    پاسخ:
    ممنونم از دلگرمیت =))
    باید میگفتن سیاهی کیستی؟! :))

    پاسخ:
    منم جواب میدادم: اندر طلب لقمه ی نانی هستن!
    آخه چرا باید بپرسه اسمت چیه؟!!
    و اینکه مگه پادگان و بالای برجک هستن که اسم شب می پرسن :O

    خدا حفظشون بکن برای شما و شما را ایضاً برای ایشان ...
    پاسخ:
    یهو از خواب پریده بود تو حالت خواب و بیداری بود :))
    ممنونم...همه ی مامان و بابا ها رو خدا حفظ کنه...
    کافر توی چ خواب عمیقی بوده بیدارش کردی
    پاسخ:
    آره معمولا من شبا کافرم روزا مسلمون =))
  • گمـــــــشده :)
  • خخخخخخخ
    لابد اسم رمز خواسته
    :))))
    پاسخ:
    :دی!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی