زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

من ایرانی نیستم

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۹ ق.ظ

گفته باشم...

نمیدونستم بین چه تیمایی بازی بوده و حتی نمیدونستم نتیجه چی شده... 

الان توی خبر خوندم ظاهرا بین فرانسه و پرتغال....

ملت فوتبال دیدن... بعد رفتن زیر پیج طرف فحش و فحشکاری... اولش فک کردم شایعه س... رفتم دیدم که بللله... اونم چه فحشای رنگاوارنگی!
آبروی هرچی ایرانیه بردن...
از الان تا یه مدت نامعلومی من ایرانی نیستم!!!
+لااقل آبروی مارو نبرید خب...مرسی،اه.

#payet

  • . زیزیگلو

payet

فرانسه

پرتغال

نظرات  (۹)

خخخخخخخخخخخخ
رونالدو قهرمان شد فک کنم
خخخخخخخخ
منم نیستم اصن
پاسخ:
رونالدو شبیه دبیر ورزش دبیرستانمونه... به اسم دبیرمون گاهی صداش میزنیم!
دبیرمون خانم بود!
سلام 

اینا ایرانی نما هستن ، اتفاقا یه عده باید ایرانی باشند تا مشخص بشه اونا فعلا ایرانی نیستن و یه مشت ترولند ... 
پاسخ:
سلام
یکی دو سال پیشم زیر پست مسی همچین جریانی رو راه انداخته بودن
جالبه که آبروی خودشونم براشون مهم نیست...
بیا ناراحتش نباشیم:دی
پاسخ:
اعصاب نمیزارن واسه آدم کله ی صبی :)
:)))
چه خبره  :|
پاسخ:
یه سر برو زیر پیجش خودت میفهمی!
نه نرو ... هی شرمسار میشی :/
من اینستا ندارم لینکشو میذاشتی حداقل :|
پاسخ:
لینک :دی
:|
:|
:|
:|
من برم خونمون :|
پاسخ:
:))
  • مستر آکولاد
  • حالا کی بُرد :|
    پاسخ:
    پرتغال1_0 فرانسه رو برد!
  • زینـب خــآنم
  • اصن هلاک این مرسی ، اه َم   : )))
    پاسخ:
    :دی!
  • میـم عیـن
  • زجری که پایت از فحاشی ایرانی ها کشید از حمله داعش به نیس فرانسه نکشید!!
    پاسخ:
    ایرانیا بهو تصمیم میگیرن به به جا حمله کنن!
    موندم کی این خبرو بهشون میده و از کجا خبر دار میشن!
    ایرانیا کلا همیشه متحد بودن... حالا تو هر شرایطی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی