زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

دلم یه جوریه ولی پر از صبوریه

پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۰ ق.ظ

خدا لعنت کنه ابن زیاد و قاضی شریح و دغل دوستاشون و مگسان گرد شیرینی رو...!


#بخونیم...چی؟  "نامیرا"


بشنویم

نظرات  (۶)

  • سرباز جامانده
  • نامیرا رو چندماه پیش خریدم.دادم دوستم.روم نمیشه ازش بگیرم
    پاسخ:
    بگو میخونم دوباره بهت پس میدم!
  • واقعیت سوسک زده
  • من خوندم :)
    پاسخ:
    آفرین به تو :)
  • مستر طلبه
  • خدا لعنت کنه ابن زیاد رو
    پاسخ:
    خیلی خیلی لعنتش کنه...انقدر ازش کفری ام....!
  • محمد حسین
  • نامیرا را باید خوند!!!
    پاسخ:
    واجب کفاییه
    هیچ موقع نیست این مداحی رو گوش بدم و اشکمو درنیاره!


    نامیرا رو هم خواهم خوند بزودی... مرسی که معرفی کردی :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • سرباز جامانده
  • عاخه سال ب سالم نمیبینمش.ب
    پاسخ:
    میتونی دانلودش کنی...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی