زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

ازین دست مسابقات

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۱ ق.ظ

مامان و بابای من که هرشب ساعت 11 خوابشون میبرد، ما بچه ها چیکار کردیم که تا 5 صبح پا به پامون بیدار نگهشون میداریم! 

همیشه دلم میخواست اعضای خانواده م شبا بیدار باشن!


+امشب تیم والیبالمون که برد علاوه بر اینکه هممون خوشحال بودیم و با هر امتیاز گرفتن یا نگرفتن، جیغ و داد و فریادامون بود که هوا میرفت، بعد از تموم شدن بازی، مامان دلش واسه تیم آرژلنتین سوخت... دل سوزوندن هم داشت...تا دقیقه ی آخر عین ما بازی کردن...


مثل وقتی که تیم مدرسه ی خواهرم مسابقه ی والیبال داشت با تیم والیبال مدرسه ی مامانم، بعد شاگردای مامانم سر کلاس بهش گفته بودن خانوم واسمون دعا کن تیممون ببره! ازین طرفم خواهرم به مامانم گفته بود.و مامانم مونده بود سر دو راهی که تیم مدرسه ی خودشون برنده بشه یا تیم مدرسه ی دخترش! که البته تیم خواهرم اینا برد! و تا کشوری هم پیش رفتن... همون خواهرم که واسه تمرین تیمشون هردوتا خواهر سید محمد موسوی باهاشون تمرین میکردن!


و یا مثل وقتی که توی فلان مسابقه اول شدم و راهی مسابقه ی استانی شدم که با اینکه اون مسابقه مربوط به درس مامانم میشد ولی من شاگرد همکارش بودم! و با اینکه مامانم تمام مسائل و نکته ها رو پیرامون مسابقه بهم گفته بود و نکات ریز و درشت رو ولی اگر برنده میشدم به اسم همکارش تموم میشد! و که البته برنده شدم!

  • . زیزیگلو

خواهرم

مستبقه

والیبال

نظرات  (۱۵)

طفلک مامانت..همیشه سر دوراهی بوده
پاسخ:
آره... اونم بد دوراهیایی!
بازیه دل سوزوندن نداره دیگه 
پاسخ:
مثلا اگه بخوایم به حس طرف مقابل هم توجه کنیم...
  • نگــ ❤ـار
  • آره مام امشب فامیلامون خونه مون بودن وقتی ایران برد همه جیغ و دست و هورا و ... منم اولش عین اونا داشتم دست میزدم ولی بعدش یه دفعه دلم گرفت ناراحت شدم واسه تیم آرژانتین چون اونام عین ما بازی کردن و خب غریب بودن اینجا و با وجود تشویق اون همه هوادار ایرانی اعتماد به نفسشون اومد پایین!
    پاسخ:
    وای این هوادارا خیلی باحالن! ایرانی جماعت که توی مراسمای اینچنینی متحد میشن خیلی خوبه! اینجور وقتا به ایرانی بودنم افتخار میکنم!
    نور گوشیاشون
    موج مکزیکیاشون
    پشت میکنن روبه زمین و دست میزنن پا میکوبن
    "دیدیری ریدیدی ایران" که میخونن
    و یک دو سه هایی که موقع پاس توپ به هم میشمارن!
  • نگــ ❤ـار
  • من چی میگم تو چی میگی :|
    پاسخ:
     خب دیگه :دی
  • محمد حسین
  • نظر منم عینا همون کامنت اوله:دی
    پاسخ:
    جواب منم جواب همون کامنت اوله :دی
  • فرزانه شین
  • خیلی خوشحال شدم ایران برد.^_^
    من هر شب خودمو می کشم که خانواده بیدار بمونن تا سحر ولی هیییچ وقت موفق نیستم و از اون جایی که خواهر برادر هم ندارم خودم می مونم و خودم!
    پاسخ:
    مارو هم که میبینی...با تلاشای همدیگه این بیدار موندنا رو به سر انجام رسوندیم...وگرنه دست تنها که نمیتونسنم!
  • نیمه سیب سقراطی
  • وای دیشب انقدر دلم میخواست توی تلویزیون باشم ، وسط موج مکزیکی و جیغ و ویغا .... :)
    پاسخ:
    آره منم دلم میخواست سالنو بزارم رو سرم...حیف شد!
    تیپ پسرونه بزنیم بریم؟!
    تیپ پسرونه لازم نیست ک خانم ها هم بودن دیشب :|


    مطمئنا هم توی مسابقه تو و هم مسابقه آبجیت مامانت برا دختراش دعا کرده :)
    البته مسابقه خودت  درصد مطمئنم اما آبجیت چون پای شاگرداش وسط بوده نمیدونم دقیقا چه دعایی کرده :|

    زن داییم شاگرداش رو درست عین بچه هاش دوست داره دختر داییم میگه حتی بیشتر :))
    پاسخ:
    حتی دیده شده عشق شاگردای مامانم بهش، بیشتر از عشق مامانم به اوناس :|
    هی براش نامه مینویسن من نامه هاشونو میخونم! یعنی خواهر کوچیکه میاد میخونه ما میشنویم!
  • واقعیت سوسک زده
  • خب من طرفدار ارژانتینی ها بودم ، به خاطر ولاسکو ، به خاطر اینکه کشور فقیری ان ، کلی مشکل دارن ، خب به خاطر خوشحالی مزدموشون :|
    پاسخ:
    وطن فروش بیگانه پرست! :دی
  • مداد رنگی
  • میدونستى شاعرِ بیت بالایى،نیما فرقه،از دوستان خیلى خیلى خیلى صمیمىِ ماست؟!:)
    امروزم با هم قرار گذاشتیم چهارشنبه بریم امام زاده ابراهیم و پنجشنبه برگردیم:)
    گفتم نصفه شبى یه سوسویى بهت داده باشم:دى
    پاسخ:
    تلکی یا جدی جدی؟! ببین من آدم رود باوری ام ها...
  • مداد رنگی
  • تو خونه ى ما همه بیدار میمونن واسه والیبال و این شبا واسه یورو حتى:)
    پاسخ:
    واو!  کلا عشق و حال پس خونتون!
  • مداد رنگی
  • والله راست میگم!
    هفته اى حداقل دو سه شب شام خونه ى ماست،یا ما خونه ى اون
    خیلى وقتام تا صب بیدار میمونیم و شعر میخونیم و فیلم میبینیم
    ینى پاى ثابت مسافرت ها و پیک نیک هاى خونواده ى ماست:)

    پاسخ:
    اوف دمش گرم!
    گفتی کی بیام پیشتون بریم پیک نیک؟! دی
    اصن چند سالشه؟ جوونه؟ پیره؟ مجرده؟ خوشگله؟

  • مداد رنگی
  • جوونِ،مجردِ،متولد 63،بسیار قد بلند،موهاى جوگندمى:)
    اهل تبریز،ساکن رشت
    اکیپ دوستاى ما خانوم پرانرژى مثل شما رو حتما میدوسه:)
    پاسخ:
    واو !
    اکیپتون لطف داره :))
    خب ما به مرحله ایی رسیدیم که اونا11خوابیدم ما هم11و پنج دقیقه به مرز کما رسیدیم😁
    پاسخ:
    عجب!!
    پست بالا نظردونی نداشت:

    عین گلای آفتابگردونی که میچرخن سمت نور... مگه نه اینکه "الله نور السماوات و الارض"...؟

    این جمله قشنگ بود، استعاره و تشبیهش.

    پاسخ:
    ممنون!

    شما هم که حذف کردین وبتونو...حیف بودا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی