زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

میرزا شامپو

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۵ ب.ظ

نمیدونم چه حکمتیه وقتایی که ما فسنجون داریم،تمام عالم فسنجون دارن... حالا ما زود به زود هم فسنجون نمیخوریما... ولی همین که ما فسنجون داشته باشیم،میریم احیا غذاش فسنجونه... عمه کنار آب دعوتمون میکنه و افطاریش فسنجونه!

حالا وقتایی که ما سال تا سال فسنجون نمیخوریم هیچکدوم فسنجون نمیدن!

خواهر کوچیکه داره به صورت خیییلی پیگیر والیبال میبینه و به میرزا جانپور میگه میرزا شامپو :| 

نظرات  (۱۶)

من فسنجون دوست ندارم
نوشته بودی به صورت مکرر در پستت فسنجون هی فکر کردم اسم شهر مادری مو دارن صدا میزنن
رفسنجون رفسنجون 
ر رو زیادی میدیدم :)
میرزا شامپو:دی
عنوان رو دیدم حدس زدم راجب اون باشه :)
پاسخ:
ما یه همکلاسی داشتیم رفسنجونی بود
من بچه بودم دوست نداشتم وی الان خیلی دوست دارم؟!
چند سالته خاله؟! بزرگ بشی تو هم خوشت میاد! 
وی در عمر گرانبهایش فسنجون نخورد چون مادرش دوست نداشت و بلد نبود بپزد!

وی=می

میرزا شامپو :))))))
پاسخ:
عه! بیا اینجا فک کنم امشب تمام شهر فسنجون دارن! 
:))))
پاسخ:
:)
  • گمـــــــشده :)
  • خخخخخخ..میرزا شامپو؟
    چندسالشه؟
    :))
    پاسخ:
    8سال!
    :))
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • وااای من هاشق فسنجونم
    پاسخ:
    فسنجونم عاشقته!
    میرزاشامپو لره :)


    الان احتمالا میخوای در جواب بگی سید هم دزفلولیه
    پاسخ:
    آره دزفولیه!

    میرزا شامپو توی تیم والیبال شهر ما بازی میکه :) زنشم میگن بچه محلمونه
    پاسخ:
    خواهرای موسوی هم با خواهر من که واسه تیم تمرین میکرد بازی میکردن! خودشم همشهریمونه...تازه زنم نداره :دی
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • 😤😤
    i can 't bilive that
    پاسخ:
    عصبانی نباش حالا! چرو؟!
    فسنجان است دیگر :))) ما یه بار فسنجون داشتیم , دیگه تموم نمیشد! چهار وعده افطار و سحر فسنجون خوردیم :| :)) گرما زده شدیم اصلا!!!
    میرزا شامپو :))
    پاسخ:
    این وضعیت شما وضعیت ما هم میشه توی فسنجون و قورمه سبزی خوردن و آش رشته :))
    تموم ناشدنی ان!
  • سرباز جامانده
  • من فسنجون دوست دارم.درواقع فسنجون و قورمه سبزی جزو غذاهایی ان ک حاضرم چندروز بخورم
    پاسخ:
    نه دیگه حال به هم زنه چند روز پشت سر هم خوردن! 
    مث آهنگ مورد علاقه ت میشه که بس که گوشش میدی حالت ازش به هم میخوره!
  • محمد حسین
  • جانپور به  شامپو چه شباهتی داره ؟!
    پاسخ:
    تازه قبلش بهش میگفت میرزا ژاپن!
  • محمد حسین
  • اسفند دود کنید براش :))))
    پاسخ:
     :)
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • 😅 بی کاز آیم سو اگزایتد:پی
    پاسخ:
    جریان چیه اونوخ؟! نکنه دعاهام در حقت گرفته؟! :دی
    عشقه فسنجون ولی خالی و بدون برنج، هی یه قاشق بخوری، مزمزه کنی، دوباره یه قاشق دیگه
    پاسخ:
    فنجون خالی خالی دوس؟!
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • 😂😂
    آره فسنجون عاشقم شده بنظرت کی میاد خواستگاری؟؟؟
    پاسخ:
    شاید این جمعه بیاید شاید :|
    شامپووووو😂😄
    پاسخ:
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی