زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

و نه حوصله ی عنوان گذاشتنی

جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۶ ب.ظ

یه وقتایی هست آدم هیچی بهش نمیچسبد. نه بیرون رفتنی، نه فیلم دیدنی، نه کتاب خواندنی، نه خوراکی خوردنی... نه حتی حرف زدنی
جمعه ی روح آدم این وقت هاس شاید
راستی! حواسم نبود امروز واقعا جمعه س!

+روزام تکراری شده... متنفرم از این تکراری شدن... سحری بخور،روزه بگیر،بخواب،افطار کن...سحری بخور،روزه بگیر،بخواب،افطار کن...و دوباره و دوباره ...

بشنویم

انواع پیشنهادات را در جهت حوصله سر نرفتن و لبریز نشدن نیازمندیم!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۵)

  • نگــ ❤ـار
  • دقیقا منم همینطور شدم :((
    تابستونم داره همینجور میگذره :(
    یه کلاسی برو خب.. یه باشگاهی کلاس زبانی چیزی..
    پاسخ:
    فعلا ماه رمضونه نمیتونم باشگاه برم
    کلاس زبان نمیدونم چی و کجا برم و خیلی سر در گمم... 
  • سرباز جامانده
  • من زندگیم تا کنکور معلقه. کتاب بخون.فیلم ببین.کلاس برو.
    پاسخ:
    یه هیجان میخوام...اینا جزو برنامه ی روتینمه!
    تازه دیگه حوصله ی اینا رو هم ندارم
  • مستر نیمــا
  • مکیدن سماق میتونه تنوعی باشه
    پاسخ:
    خواهر کوچیکه دیروز همشونو خورد
    تیکه بود؟!
  • پلنگ صورتی
  • برو اهدا خون :)
    دو سه روز درگیرش میشی
    پاسخ:
    من که همینجوریشم فشارم میفته... خون بدم که دیگه بدتر :|
    کتاب بخون..
    هیحان شاید نداشته باشه ولی چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسه به واقع!
    ماه رمضونی هیچ کاری نمیشه کرد
    پاسخ:
    جدیدا باورت میشه شبا چند صفحه بیشتر نمیتونم بخونم و روی روند این تکراره گیر افتادم!
    نمیدونم چه حکمتیه که بیکارم ولی به هیچ کاری هم نمیرسم!
  • سرباز جامانده
  • :-D سماق مکیدن اصطلاحه. ینی وقتو به بطالت گذروندن
    پاسخ:
    که بهم تیکه انداخت ها؟! ؛)
    منم دقیقا همین تکرار داره برام اتفاق میفته! :(( اصلا اعصابم بهم میرزه از این همه تکرار ://
    پاسخ:
    خیلی مزخرفه!
  • محمد حسین
  • برعکس من که کل بعد روز رو تا لحظه افطار خوابیدم بصورت استثنا البته خونه بودم((: 
    پاسخ:
    شما به بعد ازظهر میگین بعد روز؟! 
    اصلا هم معلوم نیس راهپیمایی نرفتین :دی
  • مهری (رُگا)
  • آااای گفتی :/
    پاسخ:
    دلم هیجان میخواد! هیجان خوب ها
    ولی چه هیجانی :/
  • محمد حسین
  • اشتباه تایپی پیش اومده بعد ظهر :)))

    اتفاقا بعد از مدت ها موفق شدم برم راه پیمایی چون تنها نبودم و کلی از رفقا رو هم دیدم 
    خیلی مفیوض کننده بود(:
    پاسخ:
    عه چه خوب...
    من خیلی دوس داشتم برم ولی به جهت اینکه اینجا هوا فوق گرمه و منم روزه که باشم و توی گرما رفت و آمد کنم زود فشارم میفته موفق نشدم برم
  • سرباز جامانده
  • نه دیگ بنده خدا راه حل داد. حول جوابت به کامنت آخر عرض کنم اونجا شما بیرون میرین تبخیر نمیشین؟! فکرکنم روز عادیشم نشه زیاد دووم آورد
    پاسخ:
    پمن که امروز از صبح تا ظهر بیرون بودم...روزه هم بودما! ولی خب عادت کردیم. ممکنه شما بیاین اینجا واستون خیلی سخت باشه.
    به قول استادمون adaptaion   در ما رخ داده!
    ایام روزه داری پس امتحان نداشتین وگرنه میدونستین خوابیدن چه قدر خوبه😄

    کار هیجان انگیززز می شه اعضای خونواده رو اذیت کرد😁
    خبیثم ها
    خیلی حال میده وقت هایی که می خوان بکشنت:-D ⊙﹏⊙
    پاسخ:
    اتفاقا 10_12 روز امتحانام مصادف شده بود با ماه رمضون!
    با شیطنت بسیوووور میافقم!
    ولی با شر بودن خیر :|
    خبیثم هستم من :دی بزن قدش!
    دقیقاااااااا
    حالا دیروز جمعه بود
    امروز که شنبه اس چرا اینجوریه :/
    پیشنهاد میکنم که چن تا اهنگ از چن تا خواننده مختلف دان کنید بشینید جلو کلر گوش بدید:)
    پاسخ:
    هی همش غمگین دان میشه :/
    پیشنهاد آهنگی داری؟!

    الان لم دادم جلوی کولر...جات خالی!
  • ریحانه. الف :)
  • منم دیروز یه همچین حسی داشتم بعلاوه یه حس عجیب و غریب !
    آره واقعا تابستونه ولی اصن هیچ برنامه ریزی نکردیم...فکر کنم میخواستم یه کلاس و برم ولی هنوز نشده ..البته اینا بایدهم تکراری باشن , بعد ماه رمضون ایشالا یه فکری میکنی برا خودت :)
    پاسخ:
    تا قبل از این میگفتم کی بشه تابستون بیاد...الان میگم کی بشه ماه رمضون تموم شه من از این کرختی بیام بیرون... ولی دلمم تنگ میشه واسشا! حالا شاید باور نکنی و حتی با اینکه دوس دارم زودتر بعدش فرا برسه ولی ماه رمضونا رو دوس دارم... روزتی آخر هر ماهش دلم میگیره!
    و الان همش میگم کی بشه خواهرم بیاد!

    کلا بیا به فکری به حال خودمون بکنیم! داریم حیف میشیم :/
  • وال کوهان دار
  • وبلاگ منو بخونید :)
    پاسخ:
    :) باشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی