زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

اعتراف نامه به همراه پیشنهادات

جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۵ ق.ظ

اعتراف نامه

بچه که بودم روزه که میخواستم بگیرم نزدیکای اذون صبح کلی آب میخوردم، دهنمم پر میکردم آب ولی قورتش نمیدادم...به بهونه ی اینکه اگه بعد از اذون تشنه م شد قورتش بدم
به خیال اینکه میشه! و به خیال اینکه این جزو آب دهان محسوب میشه پس روزه رو باطل نمیکنه!
فتوا طوری!

+پیشنهاد من به آبجی کوچیکا: یه بادکنک رو پر کنید آب و قورتش بدین... هر موقع تشنتون شد بزنید توی شکمتون؛ بادکنک توی شکمتون میترکه و سیراب میشین

+پیشنهاد آبجی کوچیکا به من: آجی یه لیوان بزار جلوت... پرش کن تف... وقتی پر شد قورتش بده

خداییش پیشنهاد من بهتر نبود؟!

  • . زیزیگلو

زیزیگلوی تف تفی!

نظرات  (۱۷)

  • خانم الفــــ
  • :))))))

    ://////////////////
    وای پیشنهاد ابجی ت :////// وای خدااا :|
    پاسخ:
    چون غلیظه...خوردنش باعث میشه آدم تشنه تر بشه
  • محمد حسین
  • چه پیشنهاد چندش آوری تف :///////////////
    پاسخ:
    میگم که...پیشنهاد من بهتر بود
  • خانم فـــــ
  • بادکنکه خوب بود خوشم اومد:)
    پاسخ:
    :)) 
  • خانم الفــــ
  • :| وای تو دیگه بدترش کردی :|||||
    پاسخ:
    من توضیح دادم که یه وخ حواستون باشه این راهو امتحان نکنین! :))
  • خانم الفــــ
  • :)))
    نه همون بادکنک خیلی خوب بود.میشه مواد غذایی هم همراهش فرستاد تو!
    پاسخ:
    مواد غذایی به صورت قطعات ریز و قابل هضم باشه که راحت تر جذب بشه!
    مگه بادکنک رو میشه قورت داد اصلا؟! :دی
    آبجی کوچیکا یه چیزیشون میشه با این پیشنهادشون :///// ولی با همه چندش بودنش , منطقی تر و عملی تر بود :))
    پاسخ:
    تنها مشکل این مسئله همین قسمت قورت دادنشه وگرنه بقیه ش صد درصد تضمینی جواب میده!
    اه..چندشناک بود:/
    مال تو باز بهتره:)
    اون تصورات بچگیت اصن نابودم کرد :))))))
    پاسخ:
    تا یک ساعت بعد از اذون با دهن پر از آب تو خونه دور میخوردم تا کی که تشنه م بشه :/
    میدونم میدونم! ترشی نخورم یه چیزی میشم!
  • سرباز جامانده
  • خدا حفظت کنه.:|
    پاسخ:
    حفظ الله انفاسکم ( اصن نمیدونم همچین دعایی داریم یا نه :دی!)
    چندشم گرف به مولا
    پیشنهاد تو بهتر بود جدا
    من پیشنهاد میدم:یه کاسه پر از زرد الو از یخچال بردارید بذارید بغل دست تون کنار لپ تاپ بعدش یا شروع به تایپ کنید یا بازی یهویی خود به خود میبینید بعد چن ساعت هیچی زردالو نمونده تهش :))))))))))
    اخه اون موقع ادم خودکار میشه اصن
    پیشنهاد پسر داییم به کسایی که تحملشون تموم شده:عاغا ته شه دیگه ته شه تموم شد
    پاسخ:
    بعد از افطار اومدم میوه بخورم... بعد از نزدیک کردم هرکدومشون به دهنم هی فکر میکردم روزه م... بعد تو وقتی که واقعا روزه م میخوای منو گول بزنی؟
    من هیچوخ یادم نمیره که روزه م...شانسم نداریم که :/
    یعنی تو انقدر کصافط بودی و نگفته بودی? از حق نگذریم دلم خواست. از اون تفه چیزی ته لیوانت مونده?
    پاسخ:
    عه میرزا؛ تف خودمه...زحمت کشیدم جمعش کردم!
    شماهم بهتر برین یه فکری به حال تشنگیتون بکنید...
    لیوان دم دست دارین؟!
    :|||||
    تف :||||
    پاسخ:
    تف تو هرچی پیشنهاده...منظورت اینه؟ :))
    یه لیوان پر از تف :))))))))))))))))))))
    چقدر تشنمه :|

    مرگ بر اسرائیل
    مرگ بر آمریکا
    پاسخ:
    تشنگی چیه؟
    3راهکار پیش روی شماست!
  • زینـب خــآنم
  • اهههه ، حالم بهم خورد زبون ماه رمضون  : /
    کار بچگیت خیلی باحال بود  : )))) برو قضا کن دخترم   ; )
    حالا تا چه تایمی میتونستی توی دهنت نگه داری ؟! : دی
    پاسخ:
    نمیدونم چند روزو اینجکری گذروندم خب...تازه به خواهرمم یاد داده بودم  :/
    +حد اکثر تا 10 دقیقه!
    سلام
    وااااااااااااای
    چه چندش بود

    :)))

    یاعلی
    پاسخ:
    علیک سلام
    :)
    منم خودم فتوا می دادم در حد لالیگا
    یکیش این بود که چیزهای کوچولو می خوردم مثل ه یدونه پسته و چون می جویدم عملا چیزی از گلوم پایین نمی رفت می گفتم که باطل نمی شه با همین استدلال کلی می خوردم
    یا مزه می کردم😁
     اما راهکار آب توی دهن خیلی خوب بود😊😊
    پاسخ:
    میخواستی نعوذ بالله خدا رو گول بزنی؟! :))
    ولی من شنیدم چشیدن غذا(و نه قورت دادنش) اشکال نداره. مثلا واسه اونی که میخواد افطار عذا بپزه واسه مهمونا...که غذاش شور یا بی نمک باشه که بد میشه...مخصوصا اگه نو عروس باشه و این مهمونیه اولین مهمونی و پذیراییش... اونم مثلا خانواده ی شوهر مهمونش باشن :))
    خوشحالم از اینکه از دوران کودکی علایم نبوغ درونت هویدا بوده:)
    پاسخ:
    خوشحالم که خوشحالی
    چه اعجوبه ای بودی تو :)))))))))
    و صد البته آبجی کوچیکات =)))))))
    پاسخ:
    ارثیه فک کنم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی