زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بهشت و جهنمی به نام اینجا

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ب.ظ
خوزستان جاییه که تابستوناش آب داغ،داغ و آب سرد هم داغه! و وااای به روزی که بخوای بری حمام... وقت بیرون اومدن، حس جوجه های کنتاکی بهت دست داده!

مطمئنم که...توی جهنم یه جایی هست به اسم خوزستان ...خدا هر روزشو به اندازه ی 10 سال طولانی کرده و تنها فصلش، تابستونه. هواشم دارای ریز گرد...یعنی چون جهنمه جای ریزگرد درشت گرد داره حتی!

عوضش یه جایی توی بهشت هست که زمانش بر حسب زمینی میشه اسفند و فروردین خوزستان... مقربین درگاهش اونجان احتمالا! درختای زیاد و کلی زمین سبزه...با هوای بهاری و بارون چیکه چیکه! که وقتی با ازین ماشین با کلاسا که خدا تو بهشت بهت میده ویراژ میدی توی جنگلاش، باد خنک میخوره به صورتت و آااای حال میای!
  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۲)

وااااااای اینجا کم از خوزستان نداره به مولا
الان یه سر رفتم بیرون پختم اصن
دلم بهشت خواست میدن عایا؟
پاسخ:
ثوابات در چه حدی هس؟! چیزی هم در چنته داری؟!
+اینجا ازون چیزی که فکر میکنی خیلی گرم تره! ازت بخار بلند میشه وقتی میرسی خونه!
  • سرباز جامانده
  • :-D
    پاسخ:
    والا!
    راستش از وقتی لایه ازون پاره شد دیگه خوزستان و تهران و شمال نداره !! همه جا عین جهنمه !!!!!! 
    کاش بیا و ببینی ! :|
    پاسخ:
    من شیراز بودم بعد فرداش اومد دزفول و تفاوتو احساس کردم! فرقش این بود که وقتی اونجا میری بیرون و توی ماشین منتظر یه نفری گرماش واست قابل تحمله ولی وقتی اینجا میری بیرون و توی ماشین منتظر میشینی قشششنگ ذوب میشی!
  • شکوه شب وروز
  • الهی
    خداکمکتون کنه
    پاسخ:
    الهی ممنون :)
  • محمد حسین
  • خوبه دیگه اون دنیا جهنم بر شما حرامه چون تو این دنیا تو جهنم بودین :دی 

    والا... 
    پاسخ:
    عه! وعده ی جدید خداونده؟! :دی
  • پلنگ صورتی
  • خداییش دمتون گرم... خیلی سخته این شرایط
    مشهد ما هم ریزگرد نداره اما داغه دیروز ۳۹ بود :/ ، اما بازم دم شما خوزستانیا گرم :)
    پاسخ:
    39 که خوبه :/ اینجا 60 درجه س ولی الکی میگن 50 درجه که جایی تعطیل نشه!
    ای وای،کاش میشد آدم راحت محل زندگیشو عوض کنه
    پاسخ:
    ولی من اینجا رو خیلی دوس دارم! فقط تابستوناش گرمه
    منی که تو شمال غربم و منطقه کوهستانی ،پختم از گرما
    اصن یه وضی
    پاسخ:
    آره دیگه....ببین ما چی میکشیم...
  • مستر نیمــا
  • اونوخ تو بهشت اروندی میدن یا پلاک ملی؟
    پاسخ:
    اروندی دیگه...هرچی عجق وجق تر، بهشتی تر!
    و تو چه میدانی گرمای خوزستان چیست! همانا ما شعبه از جهنم را در جنوب ایران آفریدیم و آن را خوزستان نامیدیم.


    اینایی که تو تهران یا شیراز یا جاها دیگه از گرما مینالن اینا 1 دقیقه بیشتر تو خوزستان دووام نمیارن
    پاسخ:
    بله، کلامی هم از مادر عروس!
    من مادر عروس نیستم..
    .
    .
    .
    پدر دومادم!
    پاسخ:
    عه
  • نگــ ❤ـار
  • خدایی مقام و مرتبت ما خوزستانیا باید تو بهشت از مردم سایر استان ها بالاتر باشه!!!
    در غیر این صورت انصاف نیست! این دنیا زجر! اون دنیام زجر :|
    پاسخ:
    باید بهمون "حق بدی آب و هوا" رو بدن!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی