زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

قاتل ماه عسل

چهارشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۵ ب.ظ

بشینی ماه عسل ببینی... بعد این پسره (ایرج) که خاطراتشو تعریف میکنه...اعصاب خورد شه و به هم بریزی...آروم بگی...مامان ببند تلویزیونو...

بعد به این فکر کنی که چقدر شبیه یه نفره...

#هم_دانشگاهی

نظرات  (۱۳)

  • مستر نیمــا
  • شکست عشقی؟
    پاسخ:
    فقط حس بدی بهم دست داد...نمیخواستم در موردش فکر دیگه ای کنم... که شباهتش باعث شد حس خوبی نداشته باشم

    از من خوشش میومد...بهش فهموندم که ازش بزرگترم! :دی
    از احسان علیخانی و هرکس دیگه ای که بخواد از بدبختی دیگران برا رسیدن شهرت استفاده کنم متنفرم!
    پاسخ:
    امام علی (ع): عبرت بگیرید پیش از آنکه عبرت دیگران شوید
    +ما واسه عبرت گرفتن ازش استفاده میکنیم!
  • سرباز جامانده
  • چی میگفت مگ؟من تازه تی وی روشن کردم.:-/ الانم اومدم تو اتاق
    پاسخ:
    توی 14_15 سالگی یه نفرو با چاقو زده و طرف مرده... لق لقه ی زبونش "اشتباه بزرگی کردم" بود
  • سرباز جامانده
  • ن خب فکرکردم جزاین چیز دیگ ای بوده.
    پاسخ:
    نه دیگه همینا بود!
  • سرباز جامانده
  • حول اون هم دانشگاهی عزیز هم چندبار بگم سن و سال مهم نیست .مهم عشقه؟!!الان بچه بره معتاد شه خوبه؟!!
    پاسخ:
    پسرا که سن و سال براشون مهم نیست! ماییم که واسمون مهمه!
    طرف اومده از من آمار یکی از هم رشته ایامو میگیره... میپرسم جسارتا شما متولد چه سالی هستین؟! وقتی جواب داد بهش میگم خب از شما بزرگ تره!! میگه مهم نیته! این چیزا که مهم نیست :/
  • محمد حسین
  • ولی من سن و سال خیلی برام مهمه :))
    پاسخ:
    نه بابا...! :دی
  • سرباز جامانده
  • :-/ جدی؟!! ن باو اونقدرام بی اهمیت نیست براشون.ولی راست میگه.مهم نیته :دی مهم علاقس.:دی
    پاسخ:
    فک کنم علاقه ش خیلی زیاد بوده که سن و سال واسش مهم نبوده :دی
    من یه دوستی دارم 5 سال از شوهرش بزرگ تره!
    پسره متولد 74؛ دوستم متولد 69!
  • سرباز جامانده
  • عاقا ی چیزی.شیراز شهر بدیه واس دانشجوی دختر؟!
    پاسخ:
    نه چیش بده؟ خیلیم خوبه! شهر قشنگیه خلافکارم زیاد داره!
  • سرباز جامانده
  • :-D میگن عشق چشمو رو حقیقت میبنده همینه.یکی از فامیلای ما با زنش 15 سال اختلاف سنی داره.:-/ 15 ساللللل پسره کوچیک تره.ولی دختره بهش نمیخوره زیاد باشه سنش.همینش خوبه....نه عاخه من شنیدم زیاد شهر خوبی نیست.محیط خوبی نداره
    پاسخ:
    اینل فقط ازدواج میکنن که بگن ما ازدواج کردیم :/
    15 ساااال اونم زن بزرگ تر!
  • سرباز جامانده
  • ن.عاشق شدن.قدیمام دوتااز بچه های مجازی بااختلاف سنی حدودا6 سال عاشق شدن.الان ازشون خبر ندارم.هرچی هم هرکی ب این پسره میگفت مرغش ی پا داشت.
    پاسخ:
    اینجا رو بخون....
    اینا هم عاشقای مجازی بودن!
  • سرباز جامانده
  • یجوریه.از یکطرف خوبیش اینه که اینجا افکار آدما مهمن ولی از یکطرفم همه ی شخصیت اون فرد نیست.
    پاسخ:
    هوم...آره
    یکم نفهمیدم چی گفتی ولی آره! :دی
  • سرباز جامانده
  • :-D ببین مثلا اینجا باافکار افراد طرفیم.نه ظااهرشون.نه پست و مقامشون.نه ثروتشون.فقط باافکار و اندکی اخلاقیات فرد ولییی اینها اینها فقط بخشی از شخصیت فرده.همه اش نیست.
    پاسخ:
    الان گرفتم!
    شانسم نداری زی زی جان
    اون از سید اولاد پیغمبر ک کوچیگتر بود اینم هم دانشگاهی :)
    پاسخ:
    والاع!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی