زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بهش گفتم مشتبا بوده...دلش سوخت....

دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ب.ظ

گفت نمیبخشمت بدون من رفتی مسجد. گفتم بهت گفتم که "زوووود"بیا، تازه مشتبا هم خوند... چندتا خوندا... کلی هم مداحی کرد (اول روضه ی امام علی خوند بعد حضرت زهرا بعد واسه امام حسین بعد یکم مداحی کرد و آل سعودو لعن کرد بعد واسه امام زمان خوند)...تازه واسه اولین بار هم بود میدیدم مردا چجوری سینه میزنن...یادته همیشه صدای سینه زدنشونو میشنیدیم ولی دلمون میخواست بدونیم چجوری اون سمت سینه میزنن، ولی این پرده ی بین مسجد نمیذاشت؟ 

لبته چهره هاشون معلوم نبود...فقط جایی که مشتبا میخوند مشخص بود و یه نور قرمز "یا علی" دیده میشد که دور تا دور مسجد مشکی بود و حتی از سقفشم پارچه های مشکی و یا حسینای مشکی آویزون بود... 
قسمتی از یکی از مداحیای دیشبو براش فرستادم

بشنویم۱

+هی میگم مشتبا؛ هی یاد میم میفتم!

نظرات  (۱۲)

  • مــــــــ. یــ.مــ
  • D:
    منم عنوان پستت رو خوندم یاد اون مشتبا افتادم 
    چون شعرش نیس مردم فک نکنن من مشتبام:/

    پاسخ:
    مردم این مشتبا نیس :)))
  • مــــــــ. یــ.مــ

  • از کنارم رد شدی بی‌اعتنا، نشناختی
    چشم در چشمم شدی اما مرا نشناختی

    در تمام خاله‌بازی‌های عهد کودکی
    همسرت بودم همیشه بی‌وفا نشناختی؟

    لی‌له‌باز کوچه‌ی مجنون‌صفت‌ها فکر کن
    جنب مسجد، خانه‌ی آجرنما، نشناختی؟

    دختر همسایه! یاد جرزنی‌هایت به‌خیر
    این منم تک‌تاز گرگم‌برهوا، نشناختی؟

    اسم من آقاست اما سال‌ها پیش این نبود
    ماه‌ بانو یادت آمد؟ مشتبا!نشناختی؟

    کیست این مرد نگهبانت که چشمش بر من است
    آه! آری تازه فهمیدم چرا نشناختی ...
    .
    .
    .مجتبی سپید

    اینم جهت شفاف سازی ملت مشتبا ایشونه
    پاسخ:
    :)) ظهر یاد این مشتبا و اون کامنتم افتادم و هر هر هر با خودم توی آشپزخونه میخندیدم...عین این دیوونه ها :/

    امیدوارم اسم آقامون مجتبی نباشه که مجبور شم مشتبا صداش بزنم و بعد از هربار صدا زدنش فرتی بزنم زیر خنده و یاد مکالماتمون بیفتم!
  • گمـــــــشده :)
  • قبول باشه
    منم همیشه دوست دارم سینه زدن مرد ها رو ببینم
    پاسخ:
    خیلی باحال بود... هی جو هم میدن... هی داد و بیداد میکنن و ازین صوبتا هی پیاز داغشو زیاد میکنن!

  • محمد حسین
  • آخی...چه قشنگ خونده...
    خوش به حال اونایی که تو این جلسه بودن :/
    پاسخ:
    تازه یکی دیگشونم خیلی قشنگ تره ولی چون اونجا دوستم باهام حرف زده و یه زمزمه هایی ازمون توش شنیده میشه ولی خب صدامون واضح نمیرسه و اگر اینجا میذاشتمش ملت بیشتر به صدای ما توجه میکردن تا صدای مداحی نذاشتمش دیگه!
  • سرباز جامانده
  • یادم باشه فرداشب ی دعایی واست بکنم :دی +(آیکن بدجنسی)
    پاسخ:
    علاوه بر اینکه داری میگی! اسمش مشتبا نباشه، بگو آرش هم نباشه!حس میکنم پسرایی که توی اسمشون ش هست خاله زنکی و لوسن! 
    البته ممکنه یه همچین پسرایی در مورد اسم مهسا هم یه همچین فکری بکنن...ولی خب!
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • :)))))))))
    چرا خب
    ولی خداییش اعتراف میکنم من وقتی این خداحافظ بچه پخش میشد خیلی دلم میخواست اسم آقامون مرتضی باشه این مهراوه شریفی نیا یه جوووری این مرتضی رو میگه اصلا قند تو دلم







    آب میشه
    پاسخ:
    وااای منم! :)))
    اونم فقط به خاطر همون یه جوری مرتضی گفتنش!!
    تازه من هی تمرین میکردم که قشنگ تر از مهراوه صداش بزنم!
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • :)وااااااااااااااااااای مهسا جلوی آیینه؟
    خدااااااااااااایاااا ذقیقا منم همه ی تلاشمو میکردم بهتر از اون باشه:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    وای خدا نکشت :))))))))))))))))
  • سرباز جامانده
  • :-D میخوام تازه دعا کنم اسمش مجتبی باشه.ولی خب دعامیکنم آرش نباشه.
    پاسخ:
    مجتبی رو بخوام با ج و نه با ش تلفظ کنم سخت میشه! و تلفظ با ش رو هم دوس ندارم!
  • سرباز جامانده
  • خو باشه.چی دوست داری بگم همون باشه؟
    پاسخ:
    میخوای از زیر زبونم حرف بکشی؟! برو عامو دست خدای مهربون :))
    باور کن هیشکی توی دلم و ذهنم نیست!
  • سرباز جامانده
  • نهههههه منظورم اینه چه اسمی دوست داری.مثلا من اسم علیو دوست دارم.
    پاسخ:
    :) حالا تو خودت یه چیزی بگو :دی
  • سرباز جامانده
  • باشه باشه :دی
    پاسخ:
    :دی!
  • زینـب خــآنم
  • گوش دادم ، مشتباتون قشنگ میخونه   ; )
    پاسخ:
    مشتبا عشقه!
    یه چیز دیگه با کلی شور خونده منتهاش چون حرفای من و دوستم توشه نشد که منتشرش کنم! حالا تسخه ی اصلیش از توی سایتشون گیرم اومد میزارم فیض ببریم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی