زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بشنویم

+ابن ملجم در شب احیا چه قرآنی گشود...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۳)

خیلی خوب :(
التماس دعا
پاسخ:
یادت بودم و برات دعا کردم :)
خیلی خیلی محتاجیم به دعا

عنوانو که دیدم  اول خواستم بیام بنویسم این چیه گذاشتیی شب قدرررر؟ :دیی

بعد زدم رو دانلود دیدم نوشته مداحی....:دیی

نتیجه ی اخلاقی: زود قضاوت نکنیم ...:پی

پاسخ:
من و چه به موسیقیای لهو و لعو این شب قدری ای خواهر!
زی زی گو گو لی نشد که بشنفم. شرمنده ولی طاعاتت قبول
پاسخ:
سلام میرزا!
راه گم کردین؟!
ممنونم... طاعات شماهم قبول

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی