زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

نمیدونم چرا دلم میخواد وبلاگ نویسایی که میشناسم چه دختر و چه پسر تا ابد مجرد بمونن ولی هربار که دست به دعا میشم ...توی هر مراسمی... اول واسشون ازدواج و همسر خوب و عاقبت بخیری میخوام!

واقعا دلم نمیخواد ازدواج کنید و از ته دل واسه همتون یه ازدواج خوب میخوام :/

نمیدونم فقط من به این حس دچارم و به سندرم هیشکی ازدواج نکنه ولی براتونن دعا میکنم ازدواج خوبی داشته باشین مبتلام یا شما هم؟

اصن میفهمین چی میگم با فقط خودم میفهمم چی میگم؟

یکی روشن شه باهام ابراز همدردی کنه بفهمم هردومون مبتلاییم :|


+ماست تاریخ گذشته خوردم. خدایا منو زنده نگه دار... که اگر مردم میشم شهید شب قدر

ماستش  مال سحری مسجد بود :/ حالا یا حواسشون به تاریخش نبوده که خریدن یا فروشنده نامردی کرده ماستای تاریخ گذشتشو به اینا انداخته :/


+عنوان :/

نظرات  (۲۷)

  • سرباز جامانده
  • :-D معنویتت زده بالا قاطی شده احساسات و افکارت.خوب میشی
    پاسخ:
    سر در جیب مراقبت و بحر مکاشفت فرو برده بودم اصن!
  • عشق آسمانی
  • خیالت راحت زنده هستی :))
    ازدواج خیلی خوبه به شرطی که شرایطش محیا باشه :) 
    پاسخ:
    مگه من گفتم بده :/
    ولی دلم میخواد وبلاگ نویسا تا ابد مجرد بمونن!
    یعنی عین الانشون باشن...عوض نشن
    میفهمم چی میگی
    منم این مرض تو رو دارم:|
    پاسخ:
    به مرض هم مبتلاییم :|
  • زینـب خــآنم
  • چرا ازدواج نـکنن ؟
    ینی از اینک برن ُ دیگ نــنویسن میترسی ُ دوس نـداری ؟×
    پاسخ:
    میرن.... اگرم نرن دیگه عین سابق نیستم...بلکل عوض میشن... به عینه توی دوستام میبینم...رفتار زمان مجردیشون با دوران متاهلیشو خیلی فرق کرده...
    به دغدغه های ما مبتلا نیستن و چیزتیی که ما واسشون ذوق و حرارت به خرج میدیم توی وجود اونا نیست!
    ماسته اثرشو اینطوری نشون داده که رد دادی ! :پی
    خوب میشی ایشالله :دی
    :))))
    پاسخ:
    خوبم! زنده ام!
    فقط فشارم افتاده ! 
    +ته مزه ی تلخی داشت ماسته... همه حس میکردن اون ته مزه رو بجز من :/
  • مهری (رُگا)
  • عی بابا :)
    دعا کن سفیدبخت شیم همه :دی
    پاسخ:
    این عائه رو که کردم... 
  • محمد حسین
  • به این کار میگن تناقض :)))))))

    منم بعضی وقتا این حس رو دارم چون معمولا بعد از ازدواج وبلاگشون رو تخته میکنن :|
    پاسخ:
    هم این و هم اینه رفتارشون عین قبل نیست... اونا یه دغدغه های دیگه دارن و کلا زمین تا آسمون میشه تفاوتامون...
    و اینکه حس میکنم دیگه عین قبل باهاشون راحت نیستم...(نمونه ش دوستام)
    آخه خیلیا وقتی ازدواج میکنن از وبلاگشون میرن!
    واسه همین هم دوس داری همه خوشبخت بشن و هم نمیخوای بذارن برن، درک میکنم چی میگی
    نترس چیزیت نمیشه :-p
    پاسخ:
    آره همینایی که گفتی :)
    شاید اثراتشو یهو نشون نده و یه مدت بعد نشون بده...از کجا معلوم؟!
    دقیقا من هم برای شما یه لزدواج و همسر خوب آرزو میکنیم! (درصورتی که دوس دارم فعلا مجرد بمونی)



    اگر اول تاریخشو دیدی و با اینکه میدونستی تاریخ گذشته است خوردی شهید حساب نمیشی :|
    پاسخ:
    نه وسطاش متوجه شدم
    یعنی یکی با خونسردی بهم گفت تاریخش گذشته... منم چون نمیتونستم عدس پلو رو همونجوری خشک از گلوم پایین بدم بقیه شم خوردم :/
    چرا تاریخ و ساعت پست ها رو ورداشتین؟
    اینجوری که تاریخ ندارن یه جوریه :|
    پاسخ:
    دلم خواست :/
    فک کنم خودتم نفهمیدی :))))
    من گاها میبینی یه چی رو دارم توضیح میدم
    بعد برمیگردم میگم فهمیدی چی گفتم
    طرف هم میگه اره
    میگم از کجا فهمیدی من خودم نفهمیدم چی گفتم هنوز
    خخخ :))))
    پاسخ:
    آرررره منم اینجوری میشم!
    یعنی خودم میدونم در مورد چی دارم توضیح میدم ولی توضیحاتی که میدم واسه خودم نامفهومه و مطمئنم اگر خودم در مقام شنونده باشم هیچیشو متوجه نمیشم!
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • من قول میدم عوض نشم :پی
    خخخخ
    تو دعاتو شدید بکن
    پاسخ:
    مگه خبریه؟!!
    مرسی به خاطر این دعاهای خوبت ...
    من فک کنم تا حدودی فهمیدم منظورت چیه :دی.
    پاسخ:
    ما چقدر همو میفهمیم؛ وای ما چقدر تفاهم داریم! 
  • مستر نیمــا
  • ماست تاریخش بگذره فوقش ترش میشه هیچیت نمیشه
    بادمجون دزفول آفت نداره:ذی
    پاسخ:
    تلخ بود تا ترش :/
    یکی از استادامونم سر کلاس آزمایشگاه جلوی همه برگشت همینو بهم گفت!
    اتفاقا اونم سالهای جوانیش مقیم اهواز بود!
  • نگــ ❤ـار
  • من شانس ندارم :|
    شانس! :|
    مطمئنم شوهرم یه عوضی از آب در میاد و هرشب کتکم میزنه :/
    پاسخ:
    شوهر غیرتی خوبه که!
    برو خدا رو شکر کن معتاد نیست!
    می فهمم چی میگی...
    حوصله توضیح ندارم هم خودت هم دوستان مفصل توضیح دادین :|
    پاسخ:
    آره همونا :دی
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • نه خبری نیست:/
    تو دعا کن بشه :پی

    پاسخ:
    چشششم :)
    میفهمم چی میگی!
    منم از اینکه دوستای وبلاگی ام دیگه ننویسن خیلی ناراحت می شم!
    چندماهی هست خاموش میخونمت،گفتم سلامی عرض کنم،راستی سلام :)
    پاسخ:
    و علیکم السلام یا آرام!
    فقط خودت میفهمی چی میگی:دی
    پاسخ:
    نه یکی دونفر دیگه هم فهمیدن چی میگم!
    مثل اینکه دعا کنیم که دوستمون کار پیدا کنه
    بره دانشگاه
    موفق باشه
    به ارزوش برسه
    ولی عوض نشه
    که اینم نمیشه
    :/

    بیخیال
    فقط دعا کن


    ما هر وقت در دبه ماست رو باز میکنیم میبینیم حباب میزنه
    خواهرم ذوق میکنه
    ترش دوست داره
    نهایتش دوغش میکنیم
    شماهم اگه اخرش یه اب خورده باشی
    حله
    دوغ شده رفته
    :))
    پاسخ:
    عجب مثالی!
    آره راس میگی...وقتی راهی برامون نمیمونه باید دوغش کنیم...
  • فیروزه ای
  • پس نباید به گوشت میرسید من مزدوج شدم
    پاسخ:
    من مدتها پیش فهمیدم که تو عقد کردی و چقدرررر خوشحال شدم! از کامنت دونی یکی از بچه ها فهمیدم...کسی بهم نگفت :))
    سلام رفیق
    می فهمم چی میگی...
    نه فقط برای وبلاگ نویس ها، بلکه تو دوستام این حس رو داشتم، به قول تو دیگه مثل هم نیستیم، دغدغه ها و مسائلشون متفاوت میشه...
    ولی از یک طرف دیگه آدم برای کسی که دوستش داره، بهترین رو می خواد. و ازدواج خوب تو مسیر زندگی یکی از بهترین چیزهایی است که آدمی می تونه برای کسی که دوستش دارد، بخواهد...
    :)
    پاسخ:
    سلام بانو جان
    اتفاقا همیشه براشون اول از همه دعای عاقبت بخیری و ازدواج خوب میخوام...اما همینجوری که هستن دوسشون دارم...
    از عوض شدنشون و دیگه نبودنشون میترسم...
    مال من امشب بهم خورد...


    پاسخ:
    در مورد ازدواج و اینا بود بحثتون؟
    اوهوم

    الان تو فضام...نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت...

    پاسخ:
    توکل به خدا...
    اگه میخوای بشه دعا کن خدا خیرتو توی این قرار بده و بهت بده این قسمت رو...
    من برای عاقبت بخیریت دعا میکنم... هرچی خواست خدا و خیر صلاحته همون بشه ان شالله 
    از اول هم توکل داشتم که 
    قدری تونستم کنار بیام...

    +مرسی که دعا می کنی:)

    پاسخ:
    :)
  • محسن رحمانی
  • خوب چرا دوست دارید مجرد بمونن ؟O_o

    پاسخ:
    چون نمینویسن...کمرنگ میشن...گاها محو میشن...
    و رفتارشون عوض میشه و دیگه همون خوده سابقشون نیستن
    آقا من واسه خواهرمم می خوام دعای تاهل کنم زود پشیمون میشم و پس می گیرم. در کل دور میشن از آدم... پس حرکت شما بسیار طبیعیست:| 

    اینو اون روزی که آپ کردی می خواستم بگم، تنبلیم اومد. فک نکنی نمی خونم :دی
    پاسخ:
    حالا من بچه اولم به نظرت واسه خواهرم دعای تاهل بکنم با این یه حرکت غیر طبیعیست؟! :دی
    فک کن چند سال دیگه همه ی خواهر و برادرا پخش و پلا میشن و از هم دورن :/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی