زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

مدافعان حرم۲

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۱۱ ب.ظ


دلم برایش تنگ شده بود. زنگ زدم و بهش گفتم: من فردا دارم میرم. اما دلم برات تنگ شده. میخوام ببینمت... گفت: میای خونمون؟ گفتم میام.
چند روز قبل ترش بهم پیام داد که:

پروفایلهایش را میدیدم و هی دلم بیشتر برایش تنگ میشد

رفتم خانه شان... کلی سربه سرش گذاشتم... مامانش هم پیشمان نشسته بود... انقدر خندید و انقدر از خنده اش خندیدم که وقتی آماده شدم تا بروم تمام صورتمان خیس بود از شدت خنده...

اصرار کردند برای افطار بمانم... افطار اما من جای دیگری مهمان بودم...

توی راه بودم که پیام داد:

و در ادامه:

 سوالات شما در رابطه با اعزام به سوریه و چگونگی اعزام به سوریه

تا ( این لحظه ) کار ثبت نام و آموزش اولیه جهت اعزام به سوریه توسط گردانهای امام حسین بسیج انجام می گیرد
لذا اولین قدم برای اعزام به سوریه ثبت نام در گردانهای امام حسین بسیج می باشد.

شرایط اولیه جهت ثبت نام در گردانهای امام حسین بسیج ( تا این لحظه ):

🔰داشتن عضویت فعال بسیج

🔰گذراندن دوره ی تکمیلی بسیج و یا داشتن کارت پایان خدمت ( داشتن کارت معافیت که در آن دوره های نظامی داده نشده است قابل قبول نمی باشد )

🔰حداقل سن جهت اعزام به سوریه ( نه ثبت نام در گردان امام حسین ) 18 سال می باشد.

نکته1:با توجه به استقبال بسیار زیاد جوانان و بسیجیان برای اعزام به سوریه نباید توقع داشت که بعد از ثبت نام سریعا اعزام شوید  لذا باید سریعا ثبت نام کرده و صبور باشید.

نکته2:اعزام ها استان به استان می باشد و همگی استانها همزمان اعزام ندارند پس اینجا نیز باید صبور باشید و ابتدا (سریعا) در گردانهای امام حسین بسیج ثبت نام کنید و یا اگر شرایط لازم جهت ثبت نام در گردانهای امام حسین بسیج را ندارید  سریعا نسبت به حل مشکل خود اقدام نمایید.

نکته3:پس از ثبت نام در گردانهای امام حسین بسیج و زمانی که به شما اعلام کردند اعزام شما نزدیک می باشد باید نسبت به دریافت گذرنامه اقدام کنید.

نکته4:بعد از اتمام آموزشهای لازم از ( کسانی که هم اکنون مجرد می باشند ) شما رضایت نامه (کتبی)  پدر و مادر شما میخواهند  پس شما باید از قبل به فکر رضایت پدر و مادر خود باشید.

نکته5:هر شهر و یا هر حوزه مقاومت بسیج یک گردان امام حسین دارد لذا اگر آدرس گردانهای امام حسین بسیج را ندارید میتوانید با مراجعه به حوزه های بسیج آدرس کامل را بگیرید.

نکته6:تا این لحظه برای خواهران هیچ اعزامی در نظر گرفته نشده است و ما اینجا به همه ی خواهرانی که دلسوخته بی بی زینب می باشند اعلام میکنیم که مهمترین جهاد شما در این زمان داشتن حجاب و عفت زینبی می باشد.

بزرگواران این تمام چیزی بود که بنده اطلاع  داشتم انشاءالله که بتوانم با انتشار این مطلب به شما کمکی کرده باشم.
التماس دعا

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۶)

هنوز حس خوبی به این مقوله ندارم
خدا از باعث و بانی این حس بدم نگذره :(


می‌دونی که چی می‌گم؟
پاسخ:
ته دلت میلرزه حتی وقتی میشنوی که یه نفر هرچند فامیل نباشه و مخصوصا اگه جوون باشه رفته سوریه؟ و حتی نه به اجبار بلکه داوطلبانه؟
من تا یکی دو ماه پیش این حسو داشتم...
میفهمم چی میگی
وقتی حسم تغییر کرد که یکی دوتا ازین مدافعا رو دیدم و از نزدیک باهاشون حرف زدم... 
نمیدونم...شایدم الان داغم نمیفهمم چی میگم!
یا شایدم چون تو توی اینجور مواقع به یاد برادرت میفتی با دیدن اون جوونا ولی من برادر ندارم...
تازه گاهی هم میگم من پسر و شوهرمو میفرستم سوریه! ولی خب شاید چون خنوز تو موقعیتش قرار نگرفتم دارم این حرفا رو میزنم...
بازم نمیدونم...
البته اگر خواست بره نه اینکه نزارم ها... ولی قول نمیدم بی تابی نکنم...
چه عجب پست گذاشتی و عجب تر این که کامنتا بازه!!!
کاری بس نیک انجام دادی
الهی زودتر امام زمان بیاد...
مردم خواستگار جدید دارن!!! :دی
پاسخ:
اینو محض شوخی و خنده میگفت... ماجرا داره این!
نه عزیز دلم!
من یاد یه بی‌شعور می‌افتم که نیاز به ترحم و توجه داشت و ابزارش همین موضوع بود.
همین
پاسخ:
آهااا... خب الان گرفتم که چی میگی!
خدا ازش نگذره که نظر تو رو نسبت به این چیز باحال! عوض کرده!
  • سرباز جامانده
  • دوستان وان یکاد بخونید زی زیگولو چشم نخوره.دیروز داشتم فکرمیکردم کجایی که پست نمیذاری. عاقا سن که مهم نیست.مهم علاقه اس.و اینکه بهم میخورید.مبارک باشه :دی
    پاسخ:
    :دی  :دی!!!
    پسر خوبی هم هست!
    +دیروز توی راه خونه بودم.
    پست خوب و دلهره آوری بود :/ 
    پاسخ:
    نمیدونم چرا من دیگه نسبت به این مقوله دلهره ندارم...
    حالا یا ایمانم قوی شده یا از زندگی سیر شدم :/
  • سرباز جامانده
  • حالا چندسال کوچیکتره؟!
    پاسخ:
    با اجازه ی بزرگترا 2سال! :))
  • سرباز جامانده
  • خب دوسال که چیزی نیست.مبارک باشه :دی فقط این بنده خدا گناه داره نفرستیش سوریه
    پاسخ:
    میخوام بفرستمش پیش باباش! :دی
    که تنها نباشن!
    اجازه پدر گرفتن خیلی سخته سخت تر از هر چیزی :(((((((((((((




    + مبارکا باشه میگم رنگ و روتون باز شده :) خب خداروشکر یه سید اولاد پیغمبر که باباشم سوریه است گیرتون اومد آقا شیرینی؟
    پاسخ:
    :/
  • خانم والیوم
  • کاش میشد دخترا رو هم اعزام میکردن-_-
    تکفیری های صهیونیست سعودی بی خدا-____-
    پاسخ:
    لعنت الله علی قوم الظالمین
    خوبی؟!
    همه ی پستاتم که رمز داره!
  • گمـــــــشده :)
  • ممنونم. همیشه برام سوال بود شرایط اعزام چطوره

    پاسخ:
    خواهش میکنم
    قبلا یه پست در مورد مدافعان حرم گذاشته بودم؛ چند نفری پرسیده بودن شرایطشو...منم خیلی اطلاع نداشتم. گفتم شاید این به دردشون بخوره
    چیه خسیس؟؟ نمیخوای شیرینی بدی؟



    + بسیجی ها رو که اینجور ثبت نام میکنن معمولا اونجا پشت خط تو آشپزخونه ای چیزی استفاده میکنن!
    برا درگیری مسلحانه از کادر رسمی و تکاورهای خود سپاه یا نیرو هایی ک آموزش خاص دیدن استفاده میکنن
    پاسخ:
    :/
  • مهری (رُگا)
  • گاهی اوقات فکرمیکنم اصلا در حدی نیستم که راجع به این موضوع صحبت کنم... بلانسبت شما البته :)
    و خطاب به اون دوستمون که گفت کاش به دخترهاهم اجازه میدادن باید بگم که موافقم!
    پاسخ:
    ما بریم یه داعشی ببینیم پا به فرار میزاریم که! تو دل آدم کشتن داری؟!
    البته اونا آدم نیستن که!

    چرا میرن؟

    چرا با جون خودشون بازی میکنن؟

    ینی تنها راه ثواب کردن رو تو مدافع شدن میدونن؟

    پاسخ:
    بالاخره یکی باید باشه از کشور دفاع کنه و جلوی جنگ رو توی کشورای همسایه بگیره تا نخواد جنگ وارد کشور بشه و تازه اینجا بجنگن و ایییین همه آدم اینجا کشته بشه
  • سرباز جامانده
  • :||| حالا من یچی میگم.شما چرا تکرار میکنید؟!!! درمورد اعزامم تاجایی که من درجریانم نیروهای آموزش دیده ی سپاه میرن
    پاسخ:
    آره یا آموزش میبینن بعد میرن یا مثل بابای این دوستم سالها جبهه بودن و خودشون یه پا این کاره ن
    به نظر من علاوه بر دفاع از حرم اهل بیت و جلوگیری از ورود این حیوانات وحشی به ایران یکی دیگه از دلایل اعزام داوطلبانه می تونه دفاع از مظلومین عراق و سوریه باشه. دفاع از دختر بچه و پسر بچه ای که سر پناهی ندارن و هر لحظه ممکن این آدم خوارها بریزن توی خونشون و سر از بدنشون جدا بکنن و چه قدر بد میشه اگر یکی از نوامیس ما دست این ها باشه ... :((

    + امیدوارم هیچ وقت هیچ زن و دختری از سرزمین من به سوریه و عراق و هیچ کجای این عالم برای جنگیدن اعزام نشه ... چه داوطلبانه و چه اجباری.
    پاسخ:
    بله همینطوره...
    + خدا لعنتشون کنه...
  • محمد حسین
  • هعی ..

    منم باید برم ...
    آره برم سرم بره ...
    نذارم هیچ حرومی ..
    طرف حرم بره ..
    یه روزی ام بیاد..
    نفس آخرم بره ..

    پاسخ:
    فردای بعد از اعتکاف...توی خوابگاه...نیمه های شب حدود 3 و 4... انقدررر من با این آهنگ گریه کردم...
    صدای اون شهید مدافع حرم رو هم شنیدم که صدا میزد سینا...سینا پسرم... که بعد ارتباط قطع میشه و اون لحظه س که شهید میشه... ولی پیغامش بعدا به دست سینا میرسه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی