زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

مزاحم خیابونی!

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۳۵ ب.ظ

اون روز هوا بدجور بارونی بود،ازون بارونی شدیدا

کلاس داشتم ،کسی هم نبود بیاد دنبالم،مجبور بودم با تاکسی برگردم خونه

همین که کلاس تموم شد اومدم سر خیابون


حالا تصور کنید ساعت 1ظهره،خیابون خلوته و بارون خیلی تند و شدیدی میادو

 من تو یه چاله ی آب قرار دارم .و تمام مقنعه و مانتوم خیس آبه و تمام کفشام

 که کتونی های دوست داشتنی ام هستند اتفاقا هم از آب پر و پوشیده شده و

 کلا خیلی بد ریخت شدم وهمانند یک عدد موش آب کشیده ی افتضاح کنار خیابون

 منتظر تاکسی ام هستم!

5دقیقه گذشریا،10 دقیقه، یه ربع، 20 دیقه...بعد از 20 دقیقه یه پژو 405 نقره ای جلوم پارک کرد که 4 تا پسر توش بود...


من از درون: حتما میخوان برن از این مغازه ی پشت سری قاقالی لی بخرن!

همین که تو این فکر بودم راننده درومد گفت خانوم طالقانی؟

من: نه نمیام...رومو کردم اونور یه متری هم از ماشینشون فاصله گرفتم...


من: واه واه واه...چه جلافتا (*)...بی عدبای بی تربیتِ بی نذاکتِ نکبت!

(یاسمن میگه نکبت! ازین فحش متنفرم!همون بهتر که نثار اینا کردمش!!!)


2-3 دقیقه گذشت و من تو دلم: چرا نمیرن اینا؟ وااااااااااااای نکنه میخوان منو بدزدن؟؟؟

(حالا داشتم فنون رزمی رو که میتونم روشون پیاده کنم رو تو ذهنم بازبینی میکردم!!)


بعد از چن دقیقه؛ راننده با صدای بلند و کمی عصبانی: خانوم میگم طالقانی کجاس؟!؟!

من هول شدنانه:نمیدونم...ممم، اونجاس اونجا (و به یه نقطه ی مبهم و دور که مثلا اونجاس اشاره میکردم!)


من بعد از رفتنشون    :))))))))))

راننده >_<

 



(*) من تا مدت ها فک میکردم که چه جلافتا، "چنج لافتا(لا فتی)" یا "چرج لافتا (لافتی)" س...!

و تازه فک میکردم ربطی به جوانمردی یاناجوانمردی داره!

خو این چه کلمه ایه واغعن؟؟؟

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۲)

فارسی رو شستین و چلوندین و پهن کردین با این مطلبتون
:) بعدا میگن چرا فارسی تا 10 سال بعد از بین میره

سوتی معروفم تو نوشتن اسمش بود
ب جای marouf نوشته maroof خوب حالا ب انگلیسی وارده
وگرنه چی میشد .... :)
پاسخ:
:)))
فارسی را پاس بداریم!


+نه باو...
معروفو اونطوری هم مینویسن...
حالا دیده اون مدلی راحت تره اونجوری نوشته!

:))))))
خو میخواست مث عادم بپرسه
پاسخ:
خو همون!!
درست سوال پرسیدن نیمی از جواب است! (یا یه چیزی تو همین مایه ها!)
  • محمود بنائی
  • اون چتری که باهاش کولر را خاموش روشن میکنین، اونو واسه همچین روزهایی ساختن. 
    پاسخ:
    :)))))))))
    عجب!!!


    من هیچموقع با خودم چتر بیرون نمیبرم!
    زیر باران باید رفت...!
    اصن کلا تو زندگی روز مرت نمیشه سوتی ندی!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ی نصیحت برادرانه همه ی عزمتو جزم کن شب عروسیت سوتی ندی ک غیر قابل جبرانه!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    من سوتی ندم روزم شب نمیشه!
    چی فک کردی؟؟!
    :)))

    به نکته ی مهمی اشاره کردی!سعیمو میکنم!!!
    سلام دوست خوبم وبلاگ توپی داری .

    دوست داری با هر بازدید کننده از وبلاگت یک تومن درآمد داشته باشی ، یعنی اگه روزی 500 بازدید کننده داشته باشی میشه روزی 500 تومن !

    کافیه بیای تو سایت ما و عضو بشی و بعد کد رو دریافت و تو قالب وبلاگت بزاری و تموم - بشین و از درامدت لذت ببر - طرز کار سایت ما هم به این صورته که وقتی بازدید کننده به وبلاگ شما میاد وقتی تو وبتون کلیک کنه یک صفحه جدای تبلیغاتی براش باز میشه .

    www.vatanrank.com
    سلام دوست عزیز آپم خوشحال میشم بیای  
    پاسخ:
    علیکمسلام و رحمه الله برادر!
    هم اکنون میام
    سلام عزیزم...
    مشهد خوش بگذره :)
    التماس دعا...
    :*
    پاسخ:
    سلام گلم
    کلی دعات کردم :*
    هئی روزگار...
    پاسخ:
    :))
    منم یه بار این جوری ضایع شدم حسابی
    پاسخ:
    خیلی بد ضایعیه عصن!!
    سلام مهندس
    +
    آدرس پرسیدن که دعوا نداره !
    پاسخ:
    علیکمسلام برادر!
    مهندس خواهرمه!
    خو من که منظور خبیثشو نمیدونستم  :))
    اصا زبان فارسی و عربی رو مخلوط کردی که ما هنگ کنیم:))
    خدا رو شکر از این پسرا هم پیدا شد و روی ما سفید:))
    پاسخ:
    :))
    ما برای هنگ نمودن بشر فرستاده شدیم...!
    باشد که رسالت خود را به خوبی انجام داده و رسدگار شویم!!


    از بس سرت شلوغه آپ نمیکنی
    ن :(
    پاسخ:
    مسافرت بودم...
    دعات کردم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی