زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

قاطی کردن

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۱۱ ب.ظ

من وقتی با یه نفر بحث میکنم و زیادی حرص میخورم و زورم میگیره و اعصابم خورد میشه فشارم میفته و قاطی میکنم...
عین اون روز که با آقای فلان معاون فلان دانشگاه بحثم شد...عین همین چند روز پیش که با یکی از بچه های سال پایینی هم رشتمون در مورد آقای خاتمی بحثم شد و هی من روی عکسایی که در مورد ایشون بد گفته بود ک دستشونو رو کرده بود تگشون میکردم هی اون در مورد خوبیاش بی دلیل با من بحث میکرد و در جوابی که میخواست بهم بده کلی از همکلاسیاشو تگ کرده بود! منم گفتم مگه یارکشیه؟!
خلاصه اینکه کلی اعصاب مصابم خورد شد و از اینستا خارج شدم و توی گوشیم هیدنش کردم، تلگراممو پاک کردم، نظرات وبم رو بستم و به دوستام گفتم شوهرم و پسرم رو میخوام بفرستم سوریه :| یعنی همه ی مردای دور و ورم رو به واقع!

+ به مامانم میگم حیف شد پسر نداری...بفرستیمش سوریه
میگه خوب شد پسر ندارم...وگرنه تو میفرستادیش سوریه :/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی