زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

قفا

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۳ ق.ظ

یه چیزی رو نمیفهمم...چی رو؟!
الان عرض میکنم خدمتتون
در نظر بگیرین یه دختر خانومی رو که ما سالها بود خانوادش رو میشناختیم ...یعنی از همون موقع هایی که من بچه بودم و از قبل ترش حتی...خونوادش میشدن همسایه ی عمه م اینا و چون رفت و آمدشون زیاد بود ما از همون موقع میشناسیمشون...یعنی همه ی خاندان میشناسنشون
خلاصه قصه ازین قراره که این دختره تا سن 30 سالگی ازدواج نکرده بود... بعد از اون پسر خاله ش اومد گرفتش و عقد کردن!
حالا این چیش عجیبه؟ این که اییین همه این دختره رو معطل کرد! خب تو که میخواستیش میومدی زودتر میگرفتیش! بعد از ایییین همه مدت؟! اصن حقش بود بعد از این که خطبه رو خوندن دختره یه پس گردنی میزد دامادو بهش میگفت تا الان کدوم گوری بود :| من که خودم حتما یه همچین کاری میکنم! خب یا زودتر میومدی... یا اصلا نمیومدی؟ الان چه وقت اومدنه؟! نه من خیلی زورم گرفته بزارین حالیش کنمممم....!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۶)

حالا شما به بزرگی خودتون ببخشینش:)))
پاسخ:
بخشش لازم نیست، اعدامش کنید!
  • خانم فـــــ
  • منم یه همچین موردی رو دیده بودم
    با فرق اینکه عروس 35 ساله داماد 40 و خورده ای تازه همسایه هم بودن و اقا داماد 10 سال هم خارج تشریف داشتن میان و ازدواج میکنن:/
    خب از اول میگرفتیش میرفتین پی زندگیتون دیگه
    والا
    پاسخ:
    همیییین! منم از همین زورم میگیره!
    :(
    پاسخ:
    کجای پستم غمگین بود؟!
    حقشه خدایی! بزن قفا قشنگه رو :)
    پاسخ:
    قفا با 5 تا انگشت! از زدن که میزنم...ولی محکم دلم نمیاد! 
    خو حتما شرایطش جور نبوده بنده خدا چرا پیش پیش قضاوت می کنید ها؟!
    پاسخ:
    کی گفت همون موقع بره سر خونه زندگیش، کی گفت همون موقع عروسی کنه؟ عقد که میتونست بکنه... میتونست که بهش بگه... 
    قضاوت پیش پیش میست... از پس پس هم گذشته
  • چشم به راهم ...
  • حالا اومده دیگه، کوتاه بیاین شما :/
    پاسخ:
    -_-
  • نیلوفر قاسمی
  • لابد رفته گشته دیده بهتر از این بنده خدا نمیتونه پیدا کنه :)
    فقط گویا مثل شیرازیا گشته همچین خسته طوری :|
    پاسخ:
    به نکته ی خوبی اشاره کردی... فکر کنم جریان ازین قرار بوده !
  • کروکودیل نیمه فمنیست
  • شربت خاکشیر تجویز میکنم...
    پاسخ:
    خاکشیر تو خونه ندارم...میفرستم بخرن!
  • کاکتوس آبی
  • چرا فک میکنی 30سالگی خیلی دیره برای ازدواج؟!

    پاسخ:
    نه کلا منظور من این بود که چرا انقدر دییییر؟! 
    مثلا اینکه میتونست وقتی دختره نهاااایت 18 سالشه بیاد بگیرش!
    30 سال واسه اینا دیر بود که فامیل بودن و همو میشناختن... وگرنه ما دختر مجردو پسر مجرد 30 ساله و به بالا حتی...زیاد داریم
  • گمـــــــشده :)
  • باید شرایط زندگی مهیا باشه. وقتی پول نداشته باشی عشق و ایمان و همه چیز با هم می ره
    پاسخ:
    یعنی فقیرا و بی پولا عاشق نمیشن؟! 
    عشق چون آید برد هوش دل فرزانه را!
    دلنوار و با ناز اومده طرف :)))
    پاسخ:
    نه دیگه نگین! اون که من بودم! که دلنواز و با ناز اومدم خونمون!
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    مبارکشون باشه

    عمدتا عادت ندارم در زندگی دیرگان دخالت کنم

    اما یه سوال : " این آقای پسرخاله تا حالا  کجابوده؟؟!!؟؟"
    پاسخ:
    سلام
    خب دقیقا منم همین سوالو دارم! این که چرا زودتر اقدام نکرده ..اونم اینکه فامیل بودن و انقدررررنزدیک...
    اللهم عجل لولیک الفرج

    سلام
    عیدتون مبارک
    :))
    خوب می کنید محکــــــم بزنیدش تا دل دختره هم خنک شه.. شاید خودش خجالت میکشه بزنه

    یاعلی

    پاسخ:
    سلام
    نه من با آقای خودمون بودم که بخوام بزنم :|
    چیکار به شوهر مردم دارم!!
    +حالا اگه خیلی دلت میخواد اونم میزنمااا! ولی چون شوهر مردمه محکم میزنمش! سر و پکالش خینی بشه! (توی سو و شون این جمله رو خونده بودم! اثری از سیمین دانشور که میشه همسر جلال آل احمد! فک کنم سیمین هم جلال رو اینجوری میزده!!!)
  • ✿شمیم زندگی✿
  • شایدقسمت نبوده ویاخدانخواسته یاموانعی سرراهشون بوده...زودقضاوت نکنید:)
    پاسخ:
    :)
    خوب تو یه خط مینوشتی شوهر میخام!!!
    چرا داستان میبافی؟!
    :/
    پاسخ:
    شمایی که داستانه"شوهر میخوام" ه من رو میخونی حتما زن میخوای! ولی روت نمیشه بگی...! 
    پسرم هنوز زوده... برو قاقالیلیتو بخور حالا!
    من زن میخام؟!
    نهایت بازدهی زن اینه که غذا بپزه و لباس بشوره که خدا رو شکر تا چندسال دیگه سلف و خشکشویی این کارا رو میکنه.
    میمونه یه بچه زاییدن که هنوز زوده
    شما برو عنوانتو عوض کن بنویس شوهر میخام
    پاسخ:
    خب وقتی سلف و خشکشویی قراره جای زنتو بگیره حتما بچتم جاروبرقی میشه :/ چه خانواده مدرنی هستین شما :/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی