زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

داره زق زق میکنه(زوق زوق؟! ذق ذق؟! ظق ظق؟!ضوق ضوق؟!)

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۳۴ ب.ظ

-آخ
+چی شد؟
-دستم سوخت
+قربونت برم مواظب باش... ببینم انگشتتو
-ایناهاش...ببین چی شده... میسوزه...
+بگیر زیر آب...
-گرفتم...تاول زد...
+الهی بمیرم...چرا مواظب خودت نیستی... من اصلا غذا میخوام چیکار...

+مکالمه ی خودم با خودم!
+خب یه وقتایی آدم قربون صدقه ی خودش میره جهت تسکین! :))
من نمیدونم چرا امروز هی پستم میاد!
+فردام امتحان دارم!
#انگشت_کوچیکه_دست_چپ
#دو_سانت_و_نیم_سوختگی
#سمبوسه_خوشمزه_خر_است

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۹)

:-\ بلد نیستی زی زی 
:-) بیا یادت بدم
پاسخ:
مثلثی نشدن...مث سانویچ شدن...مثلثی بلدی؟!
  • سرباز جامانده
  • :-D نوش جان
    پاسخ:
    بفرما!
  • خانم الفــــ
  • :)) وای چه مکالمه ی نازی :) 

    تا برسم به اخر پست،داشتم فکر میکردم، خدایا کیه که اینقدر مهربون و قشنگ داره باهات صحبت میکنه :)
    پاسخ:
    هیچکی :/
    خودمم!  انقدر هیچکس نیست که خودم با خودم حرف میزنم :|
    حالا قبول که امتحان به فدای شکم
    ولی تو رو جان عزیزت ، خودت رو فدای شکم نکن
    ما ی زیزیگلو بیشتر نداریم :)
    پاسخ:
    قربان لطف شما ؛)
    من خیلی نگران شما هستم:))))
    پاسخ:
    نگرانی نداره!!
    خخخ بابت خود قربون صدقه رفتن و اظهار ناراحتی بابت سوختگی .انشالله هرچی زودتر خوب میشه.
    پاسخ:
    تازه هی هر لحظه داره پررنگ تر میشه
    خب اون قسمت که نوشتید مکالمه خودم با خودم نگرانی داره دیگه:))))
    پاسخ:
    واسه من طبیعیه! زیاد با خودم حرف میزنم من D:
    عههه
    فردا امتحان دارین 
    امیدوارم مث سوالای ما نباشه سوالاتون 
    تا بتونین موفق شین :)
    پاسخ:
    من ازاون مرحله ی امتحان نهایی چندسالیه رد شدم و به خیل دانشجوها پیوستم :) موفق باشی!
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • تو هم هی تلفات میدی که :)
    پاسخ:
    کائنات دارن در جهت نابودی من پیش میرن :/ 
    روغن محلی(حیوانی) بمال روش :)
    پاسخ:
    ندارم که...! روغن مایع "کیمبال" چطوره؟!
    نه اینکه فکر کنی چیز خاصیه ها...اسمش کیمباله!
    اصلا اصلش همینه. شب امتحان باید با کارهایی غیر از درس خوندن پر بشه.
    پاسخ:
    وای...اصلا حس خوندنم نمیاد دیگه! قک کنم دارم میمیرم!
    اخ چه سوزی داره :((
    پاسخ:
    آخ مادر کجایی! دخترت...!
    اوخی
    اونوقت باخودت حرف میزنی اطرافیان نمگن دیونه شدی؟

    تجربه دارم که میگم
    پاسخ:
    چندباری ضایع شدم! فکر میکردم کسی نیست درحالی که کسی بود!
    بعد هی با خودم مرکر میکردم ببینم چیا گفتم...یه وخ چیز بدی نگفته باشم!
    زی زی ؟ هر چند وقت یبار خودتو صدا بزن 
    یه حس عجیبی داره ...
    پاسخ:
    جدی؟ 
    تو هم تجربه داری؟! 
    وای ..
    پاسخ:
    :|
  • زینـب خــآنم
  • ای جـــآن ، گفتم کیه ک اینقــــد مهربونانه داره حرف میزنه باهات  : دی
    پاسخ:
    هیچ آدمی قد خوده آدم با آدم انقد مهربون نیست!
    مثلا هیچ مردی نیست که به فکر شکمش نباشه و دلش برای دست سوخته ی تو بسوزه! هست؟!
    (البته بجز بابام ها!)
    عخی
    حالا با 98%جانبازی چطور بری امتحان؟!
    چقدر سختی میدن به جوونا
    واقعا که!

    :)))
    شادزی
    پاسخ:
    امتحانمم دادم...5 شنبه هم یدونه داشتم...امروز رفتم کردمش دوتا! که هفته ی آینده امتحان ندم! خلاصه من پس فردا 2تا امتحان با کلی کار دارم! با دوتا مقاله!
    دقیقا چون امتحان داری پستت میاد
    پاسخ:
    فک میکنم تنها دلیلش همین باشه!
    :((((((((((((((((
    پاسخ:
    :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی