زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

روز مرد و روز بابام و روز اون گم شده ی نیم شده مبارک!

پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۴۳ ب.ظ

مامانم زنگ زده، میگه:

 واسه روز مرد واسه بابات یه حوله حمام خریدم... و یه جفت جوراب!


+جوراب جزء جدایی ناپذیر هدیه ی روز مرده!
+میگن یه محموله جوراب وارد ایران شده... راسته؟!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۵)

من برای بابا آبنبات چوبی خریدم :))) خوشحال شد
پاسخ:
که بعد خودت بخوری یا خودش؟! :))
غمبرک گرفته بودم یه گوشه درسمو میخوندماااااااااا یهو عنوانتو دیدم و اون جورابه رو
 چنان خنده ای بر من مستولی شد که هنوزم نیشم تا بناگوش بازه
پاسخ:
خواستم از الان تبریک گفته باشم بهش و بدونه منم براش جوراب میخرم :دی
تیترت عالی بود
پاسخ:
شما عالی میبینی ؛)
  • ماهی سیاه کوچولو
  • جوراب که خیلی خوبه
    به نظرم از خیلی از کادوهای دیگه کاربردش بیشتر و بهتره
    پاسخ:
    چه خوب که خودتونم باورتون شده...اصن چی بهتر از این؟! :))
    مبارک
    پاسخ:
    ممنونم...همچنین :)
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • دیشب جلو یه پیرهن فروشی رد شدم. بعد دوستم گفتم چرا اینقدر شلوغه؟؟ گفتم : جورابای شهر تموم شده الان نوبت پیرهنه.
    یه خانمی بود با نگاهش بهم آبدولوچیگی زد
    پاسخ:
    آبدواوچیگی چیه دیگه؟!!
    الهییییی=)))))))
    زی زی چی خریدی تو؟D:
    پاسخ:
    من هیچی :/
    تا برم خونه... تو شهر غریبم... تازه موقعی هم که میخوام برم شهر خودمون هیچوقت هیچی به ذهنم نمیرسه که واسه بابام بگیرم
    خیلی هم خوب :)
    پاسخ:
    :)
    گم شده ی نیم شده!(((((((((((((((((((((:
    عالی بود
    پاسخ:
    ؛) 
    یادم باشه وقتی دیدمش یه پس گردنی بهش بزنم و بگم تا الان کجا بودی؟!!
    ساحل افکار چیه؟
    پاسخ:
    saheleafkar.blog.ir
    روز مرد بر شما مبارک :دی( چیه مگه نمی دونی مردانگی یه صفته زن هام میتونن مرد باشن ) 

    والا... 
    پاسخ:
    و اینکه مرد بودن به سیبیل و ریش و اینا نیس!
    ممنون... روز مرد شما هم مبارک! 
  • بلاگر کبیر ^_^
  • :)
    دوست منم به شوعرش جوراب داد کلی جمع رو شادمان کرد :)
    پاسخ:
    :)) کار درستی کرده!
    من تازه اون پست مستر نیما رو گرفتم!!!!! :))))))
    پاسخ:
    :)) خسته نباشی!
    من اصن به روی مبارک نیاوردم که روز پدره :-"
    خودش رفت شیرینی گرفت آورد ((:
    عخی ((:
    پاسخ:
    عه وا! :))
  • چشم به راهم ...
  • سال دیگه به گمشده ی نیمه تون تبریک بگین :)
    پاسخ:
    ولمون کن آقا! نخواستیم! 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی