زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

از امشب...تا سه روز...

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۴۴ ب.ظ

انقدر باورم نمیشه اومدم اعتکاف که انگار نیومدم!

امشب معتکف میشم!

+این سه روز شما هم معتکف بودین یا حتی تر؛ اگه نبودین...مارا دعا بفرمایید :) 

با تشکرات!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۴)

شما معتکفید .خوش بحالتون. بهتون غبطه میخورم
اگه یادتون موند ما رو دعا کنید که خیلی محتاجیم
پاسخ:
حتما
حتما یادم میمونه...
منم دوست داشتم برم اعتکاف ولی بخاطر مدرسه نتونستم :| 
پاسخ:
آخی...منم مدرسه ای بودم نرفتم...نمیشد...
امسال اولین ساله که اومدم اعتکاف

خوش به حالتون :)
پاسخ:
:)
  • ماهی سیاه کوچولو
  • دعا دعا
    منم دعا کنین لطفا
    پاسخ:
    حتما...حتما 
    من تا حالا نتونستم برم، ولی شما نایب الاعتکاف باشید:)
    دعا بفرمایید لطفا :(
    پاسخ:
    نائب الاعتکاف هستم ؛)
    دعا هم به روی چشم :)
  • פֿـانم گــلآب
  • التماس دعا.
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا خانم گلاب...
  • بلاگر کبیر ^_^
  • قبول باشه..
    التماس دعا :)
    پاسخ:
    ممنونم...
    محتاجیم به دعا
    قبول باشه زی زی گولو جان
    برای منم دعا کن لطفا
    پاسخ:
    چشم :)
  • گمـــــــشده :)
  • التماس دعا . عیدت مبارک
    پاسخ:
    عید تو هم میارک یسرا جان.... چشم :)
    سلام
    عیدتون مبارک

    معتکف شدنتونم مبارک
    التماس دعا

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون سما بانو
    حچشم حتما :)

    خوش به حالت!!
    من به خاطر کلاس شنام نمیتونم برم :((
    خیلی خیلی التماس دعا...
    پاسخ:
    چشم اسی جان :)
    آخی اشکال نداره...منم اولین باره معتکف میشم :)
  • سرباز جامانده
  • جای منم خالی کن.التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا ...چشم...حتما :)
    سلام عزیزم عیدتون مبارک
    اعتکافتون هم قبول درگاه حق، التماس دعا:)
    پاسخ:
    سلام
    عید شما هم مبارک همشهری!
    خیلی ممنونم...حتما :)
  • زینـب خــآنم
  • خیـــــــلی واسه من دعــآ کنیــا
    خوش ب سعــآدتت
    : ((((
    پاسخ:
    باشه حتما :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی